فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهخرید آنلاین سیم کارت

انواع سیم کارت بین‌المللی چیست؟ + مزایا و نکات خرید آن

1399/06/25

از ایران بیرون می‌روید؟ اگر به خارج از کشور سفر می‌کنید، یک سیم کارت بین‌المللی می‌تواند در هزینه قبض تلفن همراه شما را به اندازه بلیط هواپیمای شما صرفه‌جویی کند.

تلفن هوشمند فاصله زیادی با تلفن قدیمی شماره گیر چرخشی نسل والدین ما دارد. این روزها، تلفن هوشمند شما قدرت محاسباتی بیشتری نسبت به ابر رایانه‌های اصلی دهه 1960 و 1970 در کف دست شما قرار می دهد. همه این تکنولوژی و به خصوص هنگام سفر در یک قیمت خلاصه شده است.

اگر از خود می پرسید که سیم کارت بین‌المللی چیست، نگران نباشید - ما نیز قصد داریم این موضوع را پوشش دهیم.

سیم کارت چیست؟

یک سیم‌کارت (شناسه مشترک) کارت پلاستیکی کوچک است که درون هر تلفنی که از سیستم جهانی ارتباطات سیار (به اختصار GSM) استفاده می کند، قرار می گیرد. سیم کارت‌ها همچنین اطلاعات اولیه (نام ، شماره) درباره کاربر تلفن را ذخیره می کنند.

GSM سیستمی است که بیشتر در سراسر جهان در بین کاربران تلفن همراه استفاده می‌شود.

 

سیم کارت بین‌المللی چیست

 

سیم کارت بین‌المللی چیست؟

سیم کارت بین المللی یکی از اصلی ترین جایگزین‌های استفاده از سرویس بین‌الملل است که توانسته تعداد زیادی از افراد را راضی به استفاده از سیم کارت‌های بین‌الملل به جای رومینگ بین‌الملل کند. سیم کارت بین‌المللی، شکلی از روش‌های برقراری تماس با کشورهای مختلف است.

از سیم کارت بین‌المللی می‌توان در سراسر جهان استفاده کرد. به شما امکان می‌دهد بین یک شماره آمریکایی (حتی شماره قبلی) و شماره‌های خارجی جابه‌جا شوید تا افرادی که با آنها ارتباط برقرار می‌کنید مجبور به پرداخت هزینه اضافی برای تماس یا ارسال پیامک به شما نباشند، صرف نظر از اینکه کجا هستند و کدام کشور اتفاقاً در آن لحظه باشد. تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی معمولاً رایگان هستند و شما می‌توانید از طریق طرح‌های مختلف تماس اعتباری، پیامکی و داده‌ای، گزینه‌های انتخابی را انتخاب کنید.

خرید سیم کارت بین‌المللی

یکی از دغدغه‌های افراد برای استفاده از سیم کارت بین‌المللی چگونه و از کجا خریدن آن است. مراکز فروش سیم کارت بین‌المللی بر خلاف سیم کارت داخلی در سطح کشور ما بسیار کمتر است اما در حال حاضر مراکزی در کشورمان هستند که اقدام به فروش سیم کارت های بین‌الملل کنند و بصورت حضوری به فروش برسانند.

اما بسیاری از سایت‌های فروش سیم کارت هستند که روی فروش سیم کارت‌های بین‌الملل تمرکز دارند؛ به این گونه که سیم کارت‌ها را به صورت اینترنتی و در فضای مجازی به فروش می‌رسانند و پس از مدتی از طریق پست برای خریدار ارسال می‌کنند.

اکثر سایت‌هایی که چنین کاری می‌کنند سایت‌های معتبری هستند اما برای اطمینان بیشتر در موقع خرید از سایت‌های فروش سیم کارت بین‌الملل و پرداخت وجه بهتر است نکات امنیتی در پرداخت وجه را رعایت کنید تا با صفحات فیشینگ که اطلاعات کارت را به سرقت می‌برند دارایی موجود در کارت اعتباری تان به خطر نیافتد و دچار مشکل نشوید.

 

سیم کارت بین‌المللی همراه اول

 

سیم کارت بین‌المللی همراه اول

اپراتور همراه اول به هیچ عنوان سیم کارت بین المللی نمی فروشد اما می‌توان با سیم کارت دائمی همراه اول و یا سیم کارت همراه اول همراه اول اعتباری تماس بین‌المللی انجام داد.

شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) با عنوان سیم کارت بین‌المللی همراه اول، سیم کارت نمی‌فروشد و طبیعتا این کار را با هیچ گونه روشی انجام نمی‌دهد.

 

خرید آنلاین سیم کارت اعتباری یا دائمی

 

انواع سیم کارت بین‌المللی

در زیر 7 تا از شناخته‌شده‌ترین ارائه‌دهنده سیم کارت بین‌المللی را برای سال 202۱ را گردآوری کرده‌ایم. با تعریف هریک به صورت جداگانه سعی کرده‌ایم تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام ارائه‌دهنده بهترین نیاز شما را برآورده می کند.

One Sim

اولین سیم کارت بین‌المللی که مورد بررسی قرار داده‌ایم، سیم کارت بین‌الملل one Sim است. این سیم کارت‌ها توسط شرکت بلمونت تلکام آمریکا (Belmont Telecom)  که یک شرکت مخابراتی است ارائه می‌گردند. از طریق سیم کارت‌های بین‌الملل one Sim می‌توانید طرح‌های متنوعی را خریداری کنید.

یکی از طرح‌های سیم کارت شرکت One Sim، سیم کارت پلاس است که برای تماس‌های بین‌الملل و ارسال و دریافت پیام کوتاه و همچنین استفاده از داده‌ها به صورت محدود به فروش می رسد.

طرح دیگر سیم کارت داده‌ها و رومینگ می‌باشد که می‌تواند همه امکانات سیم کارت‌های معمولی مانند تماس، پیام کوتاه و داده را فراهم آورد.

طرح سوم سیم کارت‌های one Sim سیم کارت اروپاست که طی آن تماس‌ها، پیام‌ها و داده‌ها در کشور‌های اروپایی فعال می‌باشند.

این سیم کارت‌ها دو شماره مجزا دارند که یکی مختص کشور‌های آمریکا، انگلیس، کانادا و استرالیا است و دیگری مختص کشور‌های اروپایی است.

این نوع سیم کارت‌ها از نوع سیم کارت‌های اعتباری هستند که بصورت پیش پرداخت، شارژ اولیه‌ای باید خریداری شود و پس از آن می‌توان سیم کارت را شارژ کرد؛ در ضمن تماس‌های ورودی one Sim به صورت کلی رایگان هستند و ارسال پیام نیز در بسیاری از کشور‌ها بدون هزینه و کارمزد انجام می‌شود.

World SIM

سیم کارت‌های WorldSIM نیز نوع دیگری از سیم کارت‌های بین‌المللی هستند که می‌توانند در بیش از 200 کشور مختلف جهان امکان تماس صوتی و ارسال پیام کوتاه را به کاربر ارائه کند.

سیم کارت‌های WorldSIM نیز در چند طرح مختلف به فروش می‌رسند؛ سیم کارت‌های با طرح بی‌نهایت یا بدون حجم که امکان تماس از طریق برنامه های صوتی را فراهم می‌آورد که البته به حدود 50 میلیون نقطه دسترسی وای فای در کشور‌های مورد پشتیبانی WorldSIM نیز متصل می شود.

طرح داده‌های WorldSIM نیز مخصوص اینترنت همراه است که صرفا این امکان را به مشترک می‌دهد. طرح بین‌المللی آن نیز امکان تماس صوتی، ارسال پیام و نیز داده‌ها را به مشترک می‌دهد.

مسافرت انگلیس نام طرح چهارم سیم کارت‌های WorldSIM است که به کاربر در داخل یا خارج از کشور انگلستان امکانات کاملی مثل تماس صوتی، ارسال پیام کوتاه و نیز استفاده از داده‌های تلفن همراه را در دسترس قرار می‌دهد.

Keep Go

سیم کارت‌های Keep Go نوع دیگری از سیم کارت‌های بین‌الملل است. این نوع از سیم کارت‌ها ویژه استفاده از داده‌های تلفن همراه است. این سیم کارت‌ها قابلیت برقراری تماس صوتی و ارسال و دریافت پیام را ندارد اما قابلیت دسترسی کاربر به اینترنت پرسرعت و پایدار را می‌دهد.

Go SIM

Go SIM نام دیگری از شرکت‌های ارائه دهنده سیم کارت بین‌الملل است. این شرکت  طرح‌های گوناگونی دارد که به چهار نوع خلاصه می‌شود. طرح بین‌المللی Go SIM می‌تواند تماس صوتی، پیام کوتاه و داده را در همه جای دنیا برای کاربر فراهم کند.

طرح داده آن نیز تمرکز اصلی خود را روی داده‌های بین‌المللی و بسته‌های اینترنتی قرار داده است. همچنین طرح اروپای Go SIM تماس صوتی، پیام کوتاه و داده را در کشور‌های اروپایی برای مشترک خود ارائه می‌دهد.

در طرح چهارم که مختص کشور آمریکاست و به طرح ایالات متحده معروف است فقط تماس‌های بین‌المللی در این کشور در دسترس است و سایر امکانات سیم کارت غیرقابل دستیابی می‌باشد.

Know Roaming

سیم کارت Know Roaming برعکس سایر سیم کارت‌ها، سیم کارت محلی را به سیم کارت بین‌الملل تبدیل می‌کنند. یعنی وقتی در کشور دیگری هستید، به شبکه محلی برای رفع نیاز‌های خود متصل می‌شوید و دیگر سیم کارت جدیدی تهیه نمی‌کنید، چیزی شبیه به همان رومینگ بین الملل همراه اول اما با هزینه کمتری فراهم می‌گردد.

Gig SKY

سیم کارت‌های Gig Sky هم مانند سیم کارت Keep Go روی داده‌ها تمرکز دارد؛ به این ترتیب امکان برقراری تماس صوتی با آن وجود ندارد. این سیم کارت، بسته هایی از 50 مگ تا 5 گیگابیاتی را به مشترکین می‌فروشد که می‌تواند نیاز مشترک در زمینه داده‌های تلفن همراه را به طور کامل بر طرف سازد. افرادی که از گوشی اپل استفاده می‌کنند، می‌توانند Gig Sky را در گوشی خود با امکانات بیشتری استفاده کنند.

 

بهترین سیم کارت‌های بین‌المللی

 

خرید سیم کارت بین‌المللی قابل استفاده در ایران

همان طور که گفته شد سیم کارت‌های بین‌المللی دارای اینترنت هستند و قابلیت تماس و پیامک دارند اما باید در نظر داشته باشید که به دلیل تحریم‌ها ممکن است این خطوط در داخل ایران آنتن‌دهی نداشته باشند. بنابراین قبل از خرید سیم کارت حتما این موارد رو بررسی کنید.

سیم کارت بین‌المللی رند

سیم کارت بین‌المللی نیز همانند دیگر سیم کارت‌ها دارای خطوط رند و معمولی هستند و شما می‌توانید با صرف هزینه بیشتر شماره رندتری را برای خود خریداری کنید.

 

بنر برای خرید سیم کارت بین‌المللی با سیم خان تماس نگیرید

 

 

سیم-کارت-بین-المللی-چیست-و-مزایای-استفاده-از-آن

سیم کارت بین المللی چیست و مزایای استفاده از آن

قبلی
چیزهایی-که-باید-درمورد-سیم-کارت-سازمانی-ایرانسل-بدانید

چیزهایی که باید درمورد سیم کارت سازمانی ایرانسل بدانید

بعدی

ثبت امتیاز :

(9 امتیاز)