اگر شما هم از مشترکین اعتباری همراه اول هستید، حتماً برایتان پیش آمده که در موقعیتی که نیاز دارید تا یک تماس فوری برقرار کنید، اعتبار سیم کارت شما به پایان رسیده و خرید شارژ در آن موقع برایتان مقدور نبوده است. دقیقاً در این موقعیت است که سرویس اعتبار اضطراری همراه اول به کمکتان می آید. سرویسی که با افزایش اعتبار شما، این فرصت را برای شما فراهم می کند که بتوانید تماس ضروری خود را برقرار کرده و از وضعیت پیش آمده رهایی یابید.
سرویس اعتبار اضطراری به مشترکینی که درخواست اعتبار می کنند، ۶۰۰ تومان به عنوان اعتبار اضطراری یک ماهه ارائه می کند. البته شرط استفاده از این طرح این است که شما از مشترکین اعتباری همراه اول باشید و حداقل ۹۰ روز از فعالسازی خط شما گذشته باشد و همچنین اعتبار فعلی شما کمتر از ۲۰ تومان باشد. البته مهلت استفاده از این اعتبار حداکثر تا یک ماه پس از فعالسازی سرویس می باشد و پس از اولین شارژ توسط مشترک مبلغ مذکور به علاوه ۴۰ تومان هزینه کارمزد (یعنی 640 تومان) از حساب مشترک کسر می گردد.
برای مشاهده وضعیت، فعالسازی و یا راهنمایی در خصوص این سرویس می توانید از کد دستوری #25*10* استفاده نمایید.
آیا در سیم کارت های همراه اول استفاده از پیش شماره مربوط به یک استان در همان استان مربوطه ضرورت دارد؟
ثبت نام
برای خرید آنلاین سیم کارت ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و سپس با رمز عبوری که از طریق پیامک به شما ارسال میشود، به حساب کاربریتان وارد شوید.
انتخاب سیم کارت
با استفاده از جستجوگر هوشمند، از میان هزاران سیم کارت، شماره دلخواه خود را جستجو کنید. شما میتوانید با انتخاب یک یا چند فیلتر به شماره موردنظر خود برسید.
پرداخت هزینه سیم کارت
پس از پرداخت هزینه سیم کارت به صورت آنلاین، کد فعالسازی سیم کارت برای شما پیامک میشود. در نگهداری از این کد دقت کنید.
دریافت سیم کارت
برای تحویل سیم کارت خریداری شده به همراه کارت ملی و کد فعالسازی به یکی از نمایندگان سیم خان در سراسر کشور مراجعه کنید.