فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

مزایای خرید اینترنتی سیم کارت همراه اول + تخفیف ویژه

1399/12/23

محبوبیت استفاده از گوشی‌های هوشمند و اهمیت اتصال به اینترنت در دنیای امروز ما بر کسی پوشیده نیست. امروزه عبارت در دسترس بودن، برای اقشار مختلف اهمیت ویژه‌ای یافته است و به دسته یا زمینه فعالیت خاصی محدود نمی‌شود. در ایران، اپراتورها بسته به نوع نیاز کاربران انواع سیم کارت‌های خود را به طرق گوناگون در اختیار کاربران قرار می‌دهند. از این میان می‌توان به اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و ... اشاره نمود که سیم کارت‌های خود را در انواع پرمخاطب سیم کارت دائمی و انواع پرکاربرد سیم کارت اعتباری به مخاطبان ارائه می‌دهند. علاوه بر خرید حضوری، گزینه خرید آنلاین سیم کارت نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار است. اینکه کدام اپراتور و چه طرحی، مناسب‌ترین گزینه برای کاربر به شمار می‌رود، به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد. برای مثال سیم کارت‌های انتخابی برای فرآیندهای تجاری با انواع آن در دستگاه‌های پوز ماهیت کاملاً متفاوتی دارند و با پیش شماره‌ها و کدهای گوناگونی ارائه می‌شوند. اما اگر هنوز جزو آن دسته از علاقمندان هستید که در خرید اینترنتی سیم کارت و انتخاب اپراتور تردید دارید، مقاله هنگام خرید سیم کارت چگونه بهترین اپراتور را برای خود بیابیم، را به هیچ عنوان از دست ندهید.

 

در این مقاله قصد داریم به مزایای خرید اینترنتی سیم کارت و به طور ویژه خرید سیم کارت همراه اول در سایت «سیم خان» بپردازیم. خواهیم دانست که آیا پیش از خرید سیم کارت، می‌توانیم نوع رند بودن شماره را بررسی کنیم یا خیر؟ و اینکه آیا خرید اینترنتی سیم کارت همراه اول از سیم خان دارای تخفیف است؟ یا اینکه رنج قیمت‌ها در سیم کارت‌های اعتباری و دائمی با چه کدهایی مشخص می‌شوند؟ داستان کد فعالسازی و فعال کردن سیم کارت در هر مرکز معتبری چیست؟ هم چنین در این مقاله با نحوه خرید اینترنتی سیم کارت همراه اول از سامانه سیم خان آشنا می‌شویم.

 

مزایای خرید اینترنتی سیم کارت همراه اول در سیم خان

از آنجایی که خرید سیم کارت به انواع حضوری، مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی، استفاده از اپلیکشین‌های اختصاصی هر اپراتور مانند ایرانسل من یا همراه من و ... یا شماره گیری کدهای دستوری (USSD Codes) مختلف تقسیم بندی می‌شوند و هر کدام روش‌ها و نکات مربوط به خود را دارند، از این رو جهت تسهیل و دریافت قیمت‌های رقابتی از فروشندگان،  مجموعه سیم خان جهت رفع این دغدغه ها، بزرگترین و جامع‌ترین بازار خرید اینترنتی سیم کارت دائمی همراه اول و خرید سیم کارت اعتباری همراه اول را در کشور راه‌اندازی نموده است؛ کاربران می‌توانند خرید آنلاین سیم کارت دائمی و اعتباری اپراتورهای ایرانسل و رایتل را نیز در این سامانه تجربه نمایند. برای خرید سیم کارت دلخواه، روند بسیار ساده‌ای طراحی شده است. خرید آنلاین سیم کارت محدود به مکان جغرافیایی خریدار نخواهد بود؛ ضمن آنکه انتخاب‌های متفاوتی پیش روی مخاطبان خود جهت خرید سیم کارت اینترنتی همراه اول یا سایر اپراتورهای نام آشنا به صورت بهینه ارائه می‌شود. برای خرید آنلاین سیم کارت‌های اپراتورهای مختلف، گزینه‌های متعددی وجود دارد و توصیه می‌شود در این زمینه مقاله آنلاین سیم کارت بخریم یا نه؟ را به هیچ عنوان از دست ندهید.

 

انتخاب نوع رندی شماره قبل از خرید آنلاین سیم کارت همراه اول در سیم خان

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که در مشاغل تجاری مشغول به فعالیت هستید، قطعاً به خرید سیم کارت‌هایی با شماره رند نیاز دارید. بدیهی است که افراد بسیاری با هدف مشترک مایل به خرید این نمونه سیم کارت‌ها هستند که عرضه اندک و تقاضای بسیار، به افزایش نرخ خرید آن منجر می‌شود. حتی اگر از فروشندگان این سیم کارت‌های پرطرفدار هستید و در مورد روش‌های قیمت دهی و فروش با بالاترین نرخ دغدغه دارید، می‌توانید در این سایت به عنوان فروشنده ثبت نام نمایید و سیم کارت خود را با قیمت توافقی یا با ارائه قیمت از پیش مشخص شده به فروش برسانید.

 

در سایت سیم خان با اعمال فیلترهای مختلفی مانند نوع سیم کارت، انتخاب انواع اعتباری و یا دائمی و با مشخص نمودن نوع صفر، کم کارکرد یا کارکرده، طیف وسیعی از انتخاب‌ها در این بازار رقابتی با قیمت‌های مختلف پیش روی مخاطب قرار می‌گیرد که گزینه انتخاب را آسان‌تر می‌نماید. مزیت دیگر آن، انتخاب نوع رندی محصول است که برای صاحبان کسب و کار در دنیای امروز از اهمیت بسیاری برخوردار است. به خاطر داشته باشید که سیم کارتی که در تجارت کاربرد دارد، شاید به همان اندازه در ارتباطات درون سازمانی، دزدگیر اماکن و یا مکالمات روزانه جذابیتی نداشته باشد. البته پس از خرید آنلاین سیم کارت مورد نظر باید برای تحویل گرفتن آن به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید که در این مورد نیز گزیده‌ای از آن‌ها در سیم خان در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

 

دریافت تخفیف از سیم خان پس از خرید آنلاین سیم کارت همراه اول

مراجعه به سایت‌های تخصصی فروش سیم کارت که مسئولیت کامل ارائه محصولات به قیمت‌های بهینه و همچنین معرفی قابل اعتمادترین فروشندگان را به عهده می‌گیرند و در پایان خرید آنلاین سیم کارت، به کاربر کد فعالسازی ارائه می‌شود، امن‌ترین روش خرید است. سایت سیم خان جزء یکی از این سامانه‌های امن خرید آنلاین سیم کارت در نظر گرفته می‌شود. با خرید از این سامانه می‌توانید در صورت عدم رضایت تا 24 ساعت کالای خریداری شده را مرجوع نمایید. ساده‌ترین روش‌های خرید سیم کارت‌های دائمی همراه اول و سیم کارت‌های اعتباری همراه اول را به ساده‌ترین و بهینه‌ترین قیمت انتخاب نمایید. ضمن آنکه رنج وسیعی از شماره‌های رند و غیر رند که توسط فروشگاه‌ها و افراد مختلف در معرض فروش قرار می‌گیرند، برای شما نمایش داده می‌شوند. این سامانه به صورت مناسبتی یا فصلی، کدها و پیشنهادهای تخفیفی را بر روی وب سایت و پیج اینستاگرام خود قرار می‌دهد می‌توانید از آن‌ها کسب اطلاع نمایید. لازم به ذکر است که در این سامانه پس از خرید اینترنتی سیم کارت اعتباری همراه اول می‌توانید از انواع امکانات و خرید شارژ و بسته اینترنتی با تخفیف، استفاده کنید.

 

امکان مقایسه قیمت‌های سیم کارت همراه اول در سیم خان

اگر مایل به خرید اینترنتی سیم کارت همراه اول هستید، در سایت این مجموعه و با مراجعه به منوی خدمات، بخش همراه اول، در اولین ستون، انواع سیم کارت همراه اول با پیش شماره 0912 و کدهای صفر تا 9 آن مواجه می‌شوید. دلیل نامگذاری این شماره‌ها با کدهای مختلف از این روست که اپراتور همراه اول با توجه به اعتباری یا دائمی بودن نوع سیم کارت، پیش شماره‌های مختلفی دارد. این پیش شماره‌ها براساس قدیمی یا جدید بودن در بازار نیز قیمت‌های متفاوتی پیدا می‌کنند. برای مثال در این مورد برای پیش شماره 0912 که با کد 1 مشخص شده است، عرضه اندک و تقاضای بسیاری وجود دارد که بر قیمت‌های آن تاثیر زیادی می‌گذارد و حتی شاهد افزایش قیمت آن به صورت سالانه نیز هستیم. گرچه شاید اصطلاح خرید ارزان پیش شماره 0912 با کد 1 چندان عملی نباشد اما آشنایی با انواع شماره‌ها و اندک تفاوت در پیشنهاد قیمت‌ها می‌تواند برای خریداران گزینه جذابی به نظر برسد. در این فهرست خرید اینترنتی سیم کارت همراه اول با انواع پیش شماره‌ها با شماره‌های رند و یا غیر رند به صورت مجزا و با ارائه قیمت‌های رقابتی فروشگاه‌ها و افراد میسر می‌شود. هر کاربر بنا به کاربرد خود می‌تواند هم چنین از بین گزینه‌های خرید آنلاین سیم کارت اعتباری همراه اول و یا خرید آنلاین سیم کارت دائمی آن و به انتخاب خود، شماره‌های مورد نظر را یافته و نسبت به تکمیل مراحل خرید، اقدام نماید.

 

داستان کد فعالسازی و فعال کردن آن پس از خرید آنلاین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی

همانگونه که پیشتر اشاره شد، یکی از قابلیت‌های سایت معتبر فروش یا خرید آنلاین سیم کارت چون سیم خان، سهیم بودن در روند فروش و ارائه سیم کارت دلخواه به کاربر است. نحوه خرید آنلاین سیم کارت همراه اول یا سایر اپراتورها به طور خلاصه به این صورت است که کاربر پس از ثبت نام در سامانه سیم خان و ایجاد حساب کاربردی خود، می‌تواند با اعمال فیلترهای مورد نظر، کالای دلخواه خود را بیابد.

به عنوان مثال اگر مایل به خرید آنلاین سیم کارت همراه اول دائمی یا خرید آنلاین سیم کارت اعتباری همراه اول هستید، کافی است بر روی گزینه‌های مرتبط با آن کلیک نمایید و پس از افزایش میزان موجودی حساب خود از طریق درگاه‌های امن در دسترس از طریق این سایت و اعمال کد تخفیف برای محصول (در صورت وجود) ، فرآیند خرید را تکمیل کنید. پس از تکمیل فرآیند خرید، برای خریدار کدی از طریق پیامک ارسال می‌شود که شامل کد فعالسازی سیم کارت و تایید شماره خریداری شده است. به یاد داشته باشید که در هنگام ایجاد حساب کاربری برای استفاده از روش خرید سیم کارت به صورت آنلاین، شماره معتبری را ثبت نمایید تا در روند دریافت کد فعالسازی شماره جدید با مشکلی مواجه نشوید.

اما در ادامه برای دریافت سیم کارت اعتباری یا سیم کارت دائمی کافی است که به همراه کارت ملی و پیامک حاوی اطلاعات خرید، به نمایندگی‌های مجازی که از طرف سیم خان تایید صلاحیت شده‌اند مراجعه نموده و سیم کارت را پس از معرفی خود و ارائه کد فعالسازی، دریافت نمایید. لازم به ذکر است که سیم خان در سراسر کشور نمایندگی‌های فعال دارد که در سایت سیم خان با دو نشانگر به رنگ‌های آبی و طوسی مشخص شده‌اند که نشانگر آبی، تعیین کننده فروشگاه‌های مجاز است.

سیم-کارت-0912-بخریم-یا-سیم-کارت-اعتباری-رند

سیم کارت 0912 بخریم یا سیم کارت اعتباری رند؟

قبلی
3-چالش-خرید-سیم-کارت-0912-کارکرده

۳ چالش خرید سیم کارت 0912 کارکرده {از این خطرها دوری کن}

بعدی

ثبت امتیاز :

(1 امتیاز)