فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

همه چیز درمورد شاتل موبایل

1399/06/24

یکی از جدیدترین خدمات شرکت شاتل، شاتل موبایل است. شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل که با نام تجاری " شاتل موبایل " فعالیت می کند، لقب اولین اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه کشور را به خود اختصاص داده است.

شاتل موبایل بعد از گذشت شش ماه پس از صدور پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در تاریخ 10/12/1395، با طراحی، آماده‌سازی، پیاده‌سازی و یکپارچه‌سازی کلیه موارد فنی شبکه تلفن همراه، در تاریخ 11/06/1396 به عنوان اولین اپراتور حقیقی نوع اول تلفن همراه کشور وارد بازار ارتباطات کشور شده است.

گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل جزو اولین شرکت های پیشرو در زمینه اینترنت و ADSL در ایران است.

شاتل در زمینه های مختلف فناوری ارتباطات فعالیت می کند. این شرکت با ارائه خدمات تلفن ثابت، اینترنت TD-LTE، اینترنت ثابت با استفاده از فیبرنوری و همچنین خدمات تلفن همراه و اینترنت همراه  4G-4/5Gتوانسته جایگاه خوبی را در بین مشتریان و بازار داغ اپراتورها نسیب خود کند.

یکی ز موفقیت های درخشان شرکت شاتل بفروش رساندن +ADSL2  به مشترکان و کاربران خود است و در این زمینه پیشگام است.

شرکت شاتل امروزه بیش از 3 میلیون مشترک در سراسر کشور دارد که از خدمات مختلف و متفاوت آن استفاده می کنند.

 

 

سیم کارت شاتل موبایل

شرکت شاتل موبایل در حال حاضر فقط سیم کارت های اعتباری را به کاربران ارائه می دهد. برای استفاده از سیم کارت های اعتباری این اپراتور شما باید مقدار اعتباری که میخواهید را خریداری کنید، سپس به ازای هر میزان مصرف خدمات از اعتبار حساب شما کسر خواهد شد.

سیم ‌کارت‌های اپراتور مجازی شاتل موبایل با پیش‌شماره 0998 عرضه می‌شوند و این اپراتور در حال حاضر در بیش از 2800 شهر و روستا اینترنت های مبتنی بر فناوری های نسل قدیم و جدید یعنی 2G، 2.75G، 3G، 4G، 4.5G فراهم کرده است و در این زمینه وضعیت مناسبی دارد.

 

 

نحوه خرید سیم کارت شاتل موبایل

خرید سیم کارت های شاتل موبایل در حال حاضر به سه روش، اینترنتی، تماس با مرکز فروش و یا مراجعه حضوری به نمایندگی های این اپراتور میسر است.

اگر شما قصد خرید اینترنتی دارید باید به سایت " شاتل موبایل "مراجعه و فرم مربوطه را پر کنید. در اسرع وقت سیم کارت شما برای شما ارسال خواهد شد. همچنین می توانید با تماس با خط 09981000000 اقدام به مشاوره و خرید سیم کارت شاتل کنید. از طرفی اگر میانه خوبی با روش های الکترونیکی و مدرن ندارید؛ شاتل مراکز فروش مختلفی را برای ارائه سیمکارت و خدمات در اکثر شهر ها فراهم کرده است.

 

خدمات برنامه شاتل موبایل

  1. انتخاب شماره و خرید سیم کارت جدید
  2. خرید و افزایش اعتبار
  3. مدیریت خدمات و خرید بسته تمامی سیم کارت های مشترک به طور متمرکز و در یک پنل
  4. مطلع شدن ازمانده اعتبار، مانده بسته مکالمه، مانده بسته اینترنت و...
  5. فعال سازی شارژ رمزدار
  6. انتقال اعتبار بین خطوط شاتل موبایل
  7. فعال و غیرفعال سازی خدمات پیامگیر صوتی، مسدود سازی تماس، انتظار مکالمه، مکالمه گروهی، اینترنت در حالت رومینگ، پیامک ورودی، پیامک خروجی، تماس صوتی، اطلاع از تماس های از دست رفته، انتقال مکالمه به شماره دلخواه به صورت آنلاین، اینترنت ۳Gو اینترنت ۴G
  8. مشاهده PUK سیم کارت
  9. مسدود سازی و رفع مسدود سازی سیم کارتها
  10. تغییر طرح تعرفه
  11. انتخاب بسته افزایشی یا ترکیبی با قابلیت تمدید خودکار
  12. مشاهده تعرفه خدمات پایه شاتل موبایل
  13. مشاهده اطلاعات و خرید مودم های رومیزی، فضای باز، جیبی و ویژه خودروی شاتل موبایل
  14. ثبت درخواست و پیگیری وضعیت درخواست های ثبت شده مشترک
  15. مشاهده نقشه مناطق تحت پوشش شبکه
  16. مشاهده اطلاعات مرتبط با شبکه TD-LTE شاتل موبایل
  17. تماس مستقیم با مرکز تماس شاتل موبایل، صدای مشتری و گفتگوی آنلاین

و کلی خدمات دیگر که برای کاربران مفید و کارآمد است.

 

 

انتقال دیتا

ویژگی خاص و منحصر به فرد سرویس شاتل موبایل این است که وقتی که شما بسته دیتا روی سیمکارت خود فعال کرده باشید و مقداری از آن را استفاده نکنید، میزان حجم باقی مانده به بسته بعدی منتقل خواهد شد. این سرویس تقریبا منحصر شاتل موبایل است و سایر اپراتورها و شرکت ها چنین پیشنهاد جذابی به مشتری خود نمی دهند بلکه حجم باقیمانده و مصرف نشده با تمام شدن تاریخ بسته، از بین می رود و میسوزد.

 

طرح های تشویقی

شاتل هم مانند اپراتورهای دیگر ارائه خدمات طرح های تشویقی متفاوتی را در نظر گرفته تا مشترکین بتوانند از آن استفاده کنند. این طرح ها شامل بسته های مختلف مکالمه، پیامک و اینترنت می شود. همچنین شاتل موبایل در مقاطع زمانی مختلف با ارائه طرح هایی، سیمکارت های خود را نیز با شرایط ویژه به فروش می رساند.

 

مدیریت آنلاین حساب

شرکت شاتل برای رفاه حال مشترکین خود، مدیریت سیمکارت را علاوه بر اپلیکیشن شاتل موبایل، در بستر وب نیز فراهم کرده است. با مراجعه به آدرس  my.shatelmobile.ir می توانید به راحتی حساب خود را مدیریت کنید، سیمکارتتان را شارژ، بسته های اینترنتی را فعال و از بسته های مختلف تشویقی مطلع شوید..

 

گر چه بسیاری از اپراتور ها برای این مورد از اَپ های متعدد مخصوص گوشی های اندروید و آی او اس استفاده می کنند اما برای یک اپراتور نو پا که هنوز کارهای بسیاری پیش رو دارد هم در نظر گرفتن سایت برای دسترسی به مدیریت سیمکارت یک نقطه قوت به حساب می آید.

 

سرویس FMC شاتل

نخستین شرکتی تا به حال توانسته سرویس FMC را در ایران ارائه دهد شرکت شاتل است. این سرویس شامل اینترنت +ADSL2 شاتل با سرعت تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه، سیم‌کارت نسل چهارم (4G) شاتل موبایل با ترافیک اینترنت و مکالمه و پیامک درون شبکه است.

 

پیشتیبانی

شرکت شاتل جزو شرکت هایی است که در زمینه پشتیبانی پیشتاز است و خدمات بسیار کاربردی را در اختیار کاربران قرار میدهد. یکی از بخش های مورد استفاده در سایت شاتل موبایل هم به این مورد اختصاص داده شده است. در این بخش شما می توانید از خدمات پشتیبانی مانند تعویض سیم کارت، تغییر اطلاعات پرونده، تغییر مالکیت ،گزارش مکالمات و جزئیات مصرف، مسدود کردن و رفع مسدودیت سیم‌کارت، راهنمای خدمات، تنظیمات گوشی تلفن همراه و تبلت، تنظیمات مودم‌ها و... استفاده کنید.

 

روشهای-خط-به-خط-ایرانسل

روشهای خط به خط ایرانسل

قبلی
سیم-کارت-انارستان-همراه-اول-

سیم کارت انارستان همراه اول

بعدی

ثبت امتیاز :

(1 امتیاز)