فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت ماهانا همراه

با خرید بسته‌ پیامک همراه اول، هوای جیبتان را داشته باشید

1400/03/10

امروزه استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای مکالمه صوتی و تصویری و یا ارسال پیامک بسیار بیشتر از ارسال پیامک از طریق سیم کارت مرسوم است اما استفاده از اس ام اس یک مزیت خوبی که دارد این است که اگر مخاطب شما اینترنت نداشته باشد و یا در یکی از این شبکه‌های اجتماعی عضو نباشد، امکان پاسخگویی ندارد و یا دیدن و پاسخگویی به شما زمانبر می‌شود؛ خصوصا اگر شما کار واجبی داشته باشید.

برای مثال با فیلترینگ اپلیکیشن تلگرام خیلی از افراد بنا به ناچار به اپلیکیشن واتس اپ کوچ کردند اما هنوز هم هستند کسانی که این کار را نکرده‌اند و اگر شما بخواهید به آنها پیامی ارسال کنید یا باید با فیلترشکن به تلگرام متصل شوید که آن هم دردسرهای خود را دارد و یا منتظر بمانید تا پیام شما مشاهده شود.

اینجاست که ارسال پیامک می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان نیاز شما را رفع کند و مخاطب شما سریعا می‌تواند آن را دریافت و به شما پاسخ دهد.

ارسال پیامک حتی به مشترکین داخل شبکه نیز هزینه دارد بنابراین اگر جزء آن دسته مشترکینی هستید که زیاد اس ام اس می‌دهید و یا می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید بهتر است با شماره‌گیری کد خرید بسته پیامکی همراه اول هوای جیبتان را بیشتر داشته باشید.

یک نکته‌ای که وجود دارد این است که اصلا هزینه ارسال پیامک از خط همراه اول چقدر است و آیا هزینه ارسال پیامک فارسی و انگلیسی متفاوت است؟ بهتر از قبل از خرید بسته پیامکی همراه اول به این سوال به صورت مختصر پاسخ دهم و بعد طریقه گرفتن بسته پیامکی همراه اول را معرفی کنم.

هزینه ارسال پیامک فارسی از سیم کارت دائمی همراه اول هر صفحه ۸۹ ریال و برای زبان انگلیسی ۲۲۲ ریال است. بنابراین هزینه ارسال پیامک فارسی و انگلیسی برای این دسته از خطوط متفاوت می‌باشد.

هزینه ارسال پیامک فارسی از سیم کارت اعتباری همراه اول هر صفحه ۱۰۶ ریال و برای زبان انگلیسی ۲۶۴ ریال است. بنابراین هزینه ارسال پیامک فارسی و انگلیسی برای این دسته از خطوط متفاوت می‌باشد.

تعرفه ارسال پیامک از خطوط همراه اول به روز رسانی شده و برای سال ۱۴۰۰ است.

همانطور که انتظار می‌رفت تعرفه ارسال پیامک از خطوط دائمی مانند سیم کارت همراه اول ۰۹۱۲ کمتر از خطوط اعتباری مانند سیم کارت ۰۹۱۰ همراه اول است.

برای کاهش هزینه‌های ارسال پیامک، همراه اول اقدام به معرفی طرح پیامک همراهی کرده است تا هر مشترک بتواند با استفاده از این طرح در هزینه های خود صرفه جویی کند.

نکاتی که قبل از فعال‌سازی این بسته وجود دارد این موارد هستند:

مدت اعتبار هر بسته تا ۳۰ روز است و مشترکین می‌بایست در این مدت از تعداد پیامک‌هایی که فعال کرده‌اند استفاده نمایند. همچنین این طرح رزرو خودکار ندارد.

در صورتی که از تعداد خریداری شده در مدت زمان مشخص استفاده نکنید، پیامک‌های باقی مانده حذف می‌شوند و از زمان پایان اعتبار شما تعرفه ارسال پیامک به صورت عادی محاسبه خواهد شد.

نکته دیگر این است که هر مشترک می‌تواند تا حداکثر ۳ بسته پیامک همراهی در هر ماه فعال کند.

تنها و تنها مشترکینی می‌توانند از این طرح استفاده کنند که حداقل ۱۲ ماه از تاریخ فعال سازی سیم کارت همراه اول آنها گذشته باشد.

سیستم همراه اول بر اساس الگوی مصرف مشترک، بسته مختص به ایشان را پیشنهاد می‌هد. برای مثال با شماره‌گیری کد دستوری از یک سیم کارت اعتباری ۲۵۰ عدد پیشنهاد داد اما با شماره‌گیری همین کد با یک سیم کارت دائمی ۱۸۰ عدد پیامک همراهی پیشنهاد داد.

 

کد دستوری خرید بسته پیامکی همراه اول

 

کد خرید بسته پیامک همراه اول چیست؟

برای فعال سازی بسته پیامک همراه اول یک روش وجود دارد. این روش برای مشترکین سیم کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول یکسان است اما هزینه‌های آن متفاوت است.

کد خرید بسته پیامکی همراه اول اعتباری و دائمی، *1000*41# است.

از طریق روش بالا می‌توانید بسته پیامکی موردنظر خود را بخرید. اما هزینه این بسته‌ها چقدر است؟ در عکس زیر نرخ این بسته با هر دو سیم کارت دائمی و اعتباری آمده است.

 

جدول تعرفه بسته پیامکی همراه اول برای مشترکین اعتباری و دائمی

 

با یک حساب ساده می‌توان فهمید که این بسته بسیار مقرون به صرفه است. برای مثال هزینه ارسال هر پیامک از طریق خرید بسته پیامکی همراه اول برای مشترکین سیم کارت‌های اعتباری، صفحه ای ۵.۲ تومان است؛ در صورتی که این هزینه با تعرفه عادی ۱۰ تومان می‌باشد.

همینطور خرید بسته اس ام اس همراه اول با تعداد بالا نیز مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که همراه اول بیخودی نام اسم بسته‌ها را بسته‌های پیامک همراهی معرفی نکرده است.

در نظر داشته باشید اگر می‌خواهید با خرید بسته پیامکی همراه اول در هزینه‌های خود برای ارسال پیامک تبلیغاتی از خطوط دائمی و اعتباری صرفه جویی کنید، با اعتراض مخاطبین و ره‌گیری همراه اول؛ سیم کارت همراه اول شما مسدود خواهد شد.

ثبت امتیاز :

(192 امتیاز)