فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت ماهانا همراه

برای استفاده از جوایز تابستانه همراه اول، زمان را از دست ندهید

1400/04/26

برای شرکت در قرعه‌کشی هفتگی ۱ میلیارد ریالی کمک هزینه خرید کالاهای دیجیتال عجله کنید. کلیه مشترکین سیم کارت‌ اعتباری و دائمی همراه اول می‌توانند با نصب دو برنامه همراه من و اِوانو علاوه شرکت در قرعه‌کشی از امکانات این برنامه‌ها استفاده کنند.

شرط شرکت در این قرعه‌کشی نصب هر دوی این برنامه‌هاست و علاقه‌مندان به این جوایز باید با این برنامه‌ها نیز کار کنند. برای نصب می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر برای اندروید و iOS مراجعه کنید.

همچنین می‌توانید از کد دستوری *1111# نیز استفاده کنید. کافیست با گوشی هوشمند خود این کد را شماره‌گیری نمایید راهنمایی‌های لازم در خصوص نصب یا به روز رسانی از طریق کد دستوری به شما داده می‌شود.

 

جوایز تابسته همراه اول شامل چه چیزهایی است؟

این قرعه‌کشی به صورت هفتگی برگزار می شود و تا پایان تابستان ۱۴۰۰ ادامه دارد اما برندگان هر هففته امکان حضور در قرعه‌کشی‌ هفته‌های آتی را نخواهند داشت.

هر هفته یک میلیارد ریال جوایز نقدی شامل ۲۰۰ میلیون ریال کمک هزینه خرید لپ‌تاپ برای ۲ نفر، ۱۰۰ میلون ریال کمک هزینه خرید گوشی هوشمند برای ۴ نفر و ۲۰ میلیون ریال کمک هزینه خرید ساعت هوشمند برای ۱۰ نفر می‌باشد. بدین ترتیب هر هفته ۱۶ برنده خوش شانس صاحب این جوایز خواهند شد.

 

معرفی برنامه همراه من و اوانو

اگر شما هم جزء خانواده بزرگ همراه اول هستید تا به امروز اسم اپلیکیشن همراه من به گوشتان خورده است. همراه من، اپلیکیشن رسمی همراه اول بوده و تنها برنامه جامع ارائه‌دهنده خدمات به صاحبین سیم کارت‌ دائمی همراه اول و اعتباری می‌باشد.

اپلیکیشن اوانو، پلتفرم دیجیتال جدید همراه اول است که خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این خدمات شامل خدمات فروشگاهی، مالی و اپراتوری هستند.

نکته جلب این دو برنامه این است که از طریق یک کیف پول مشترک بهم وصل هستند و شما می‌توانید به راحتی از خدمات آنها استفاده کنید.

ثبت امتیاز :

(1 امتیاز)