فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت ماهانا همراه

تمدید مهلت 5 روزه ثبت نام معلمان برای اینترنت رایگان

1399/06/30

بر اساس گفته های آقای آذری جهرمی معلمانی که جهت دریافت بسته‌های اینترنت هدیه برای آموزش مجازی ثبت نام نکرده اند اکنون می‌توانند نسبت به ثبت نام خود در سایت اقدام نمایند تا در هفته آینده بتوانند پس از فعال‌سازی، بسته‌ها را دریافت نمایند.

با توجه به تعطیل شدن مدارس ایران از ابتدای اسفند ماه، بحث آموزش آنلاین مطرح شد. البته آموزش آنلاین نیز دارای مشکلاتی از جمله نیاز به حجم بالای اینترنت برای معلمان و دانش آموزان داشت که هزینه زیادی را ایجاد می‌کرد.

پس از گذشت مدتی و با ادامه‌دار شدن آموزش آنلاین، استفاده از شبکه شاد برای تمامی اپراتور‌ها رایگان شد و بسته‌های اینترنت هدیه نیز برای معلمان و دانش اموزان در نظر گرفته شد. بسته‌های اینترنت هدیه معلمان و کادر آموزشی که در فروردین ماه نسبت به ثبت نام خود در سامانه وزارت ارتباطات اقدام نموده اند شامل 20 گیگابایت برای سه ماه است.

حال به توجه به اینکه برخی از معلم‌ها و کادر آموزشی در فروردین ماه، نسبت به ثبت نام در سامانه وزارت ارتباطات کوتاهی کرده و یا موفق به ثبت نام نشده‌اند، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سایت ictgifts.ir را جهت ثبت نام معلمان بازمانده از ثبت نام معرفی کرده است تا نسبت به دریافت هدیه بسته اینترنت آموزش مجازی اقدام نمایند. مهلت ثبت‌نام، 5 روز می‌باشد و زمان فعال‌سازی بسته‌ اینترنت از هفته آینده است.

شرایط ثبت نام اینترنت رایگان معلمان- شهریور 99

  1. سرویس اینترنت هدیه معلم تنها به معلمان مورد تایید وزارت آموزش و پرورش تعلق خواهد گرفت.
     
  2. با توجه به اینکه فرایند تایید اطلاعات و طی مراحل قانونی آن با کمی تاخیر همراه خواهد بود، ممکن است سرویس اهدایی با کمی تاخیر فعال شود.
     
  3. سرویس اینترنت هدیه معلم تنها برای افرادی که مالک خط تلفن همراه باشند قابل استفاده است.
     
  4. سرویس اینترنت هدیه معلم برای افراد واجد شرایط تنها یک بار قابل استفاده خواهد بود و امکان تمدید سرویس وجود نخواهد داشت.
     
  5. هر فرد واجد شرایط فقط امکان فعال سازی اینترنت هدیه معلم بر روی یک اپراتور را دارا خواهد بود.
     
  6. سرویس اینترنت هدیه معلم قابلیت انتقال به غیر و یا تغییر اپراتور را نخواهد داشت.
     
  7. در صورت انتقال مالکیت خط، سرویس اینترنت هدیه معلم لغو خواهد شد.
     
  8. در صورت سو استفاده‌های احتمالی اپراتور حق قطع و یا محدود کردن سرویس اینترنت هدیه معلم را خواهد داشت.

 

ثبت امتیاز :

(1 امتیاز)