فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت ماهانا همراه

سریع ترین روش پیگیری مزاحم تلفنی سیم کارت همراه اول

1400/04/22

آیا تا بحال برای شما پیش آمده است که از طریق پیامک یا تماس مزاحم شما بشوند؟ برای پیگیری این مسئله چه باید کرد؟

همراه اول، اولین اپراتور کشور امکانی را فراهم کرده است تا مشترکین سم کارت‌های دائمی و اعتباری بتواند در صورت داشتن مزاحم تلفنی از طریق این اپراتور پیگیری نمایند.

برای پیگیری باید مالک سیم کارت همراه اول به همراه اصل کارت شناسایی معتبر (گواهینامه، پاسپورت، شناسنامه، کارت ملی) به مراکز تلفن ثابت (ارائه دهنده خدمات خاص همراه اول در تهران) و ادارات مشترکین (سایر استان‌ها) مراجعه کرده و فرم مربوطه را پر کنند.

در نظر داشته باشید در صورتی که بخواهید شکایت کنید این امر از طریق دادگاه پیگیری خواهد شد و شما برای اثبات مزاحمت تلفنی نیاز به پیام‌های مزاحمت گونه و یا ضبط مکالمات مزاحمت گونه دارید. در غیر این صورت و نداشتن مدرک یا شاهد نمی‌توانید شکایت کنید.

پرینت تماس‌ها و یا پیام‌ها با دستور دادگاه صادر می‌شود و دیگر نمی‌توان از طریق دفاتر پیشخوان دولت این اطلاعات را بدون نامه قضایی به مالک سیم کارت بدهند.

از آنجایی که افراد مزاحم از طریق خطوط اعتباری اقدام به ایجاد مزاحمت می‌کنند در اکثر موارد سیم کارت‌هایی را برای این کار انتخاب می‌کنند که به نام اشخاصی است که یا سیم کارت خود را گم کرده‌اند و برای سوزاندن آن اقدامی نکرده‌اند و همچنان سیم کارت فعال و قابل استفاده می باشد و یا از سر نادانی از سیم کارتی که به نام خود دارند این کار را انجام می‌دهند.

در هر صورت می توانید از طریق همراه اول پیگیری نمایید. برای مثال بالا یکی از علت‌های خرید سیم کارت همراه اول 0912 را نشان می‌دهد زیرا افراد دیگر با این شماره معتبر ایجاد مزاحمت نمی‌کنند.

 

ثبت امتیاز :

(8 امتیاز)