فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت ماهانا همراه

شیائومی “NIGHT & DAY” را راه‌اندازی می‌کند، یک کمپین فیلم‌سازی متحرک که از MI 11 SERIES الهام گرفته است

1400/02/07

استدیوی شیائومی برای تهیه کوتاه Night & Day با اریک گیوون، سینماگر آمریکایی همکاری می‌کند.

پکن، چین، ۱۲ آوریل ۲۰۲۱ – استدیوی شیائومی، ابتکاری در فیلم‌سازی که توسط Xiaomi Global ایجاد شده است. امروز یک کمپین فیلم‌سازی موبایل با عنوان Night & Day را آغاز کرد. با این کمپین، استدیوی شیائومی می‌خواهد این پیام را منتقل کند که در زمان تعطیلی سینماها و تغییر رفتار کاربران به سمت و سوی تماشای آنلاین فیلم‌ها، ساخت فییلم‌های موبایلی می‌تواند یک ابتکار از هنر سینما را به نمایش بگذارد و ادای احترام به آن باشد.

Night & Day فقط به معنای گرفتن دنیای شما نیست، بلکه ایجاد و کشف موارد جدید با سری MI 11 است. این کمپین با الهام از فناوری پیشرفته حالت شب، ویدپوی موجود در سری گوشی‌های هوشمند، می‌خواهد نشان دهد که اکنون می‌توان دنیای را ضبط کرد که در گذشته ضبط آنها غیرممکن بود.

استودیوی شیائومی با فیلمبردار آمریکایی اریک گیوون، معروف به خاطر کار در Malabar Run، Liar’s Pendulum و Crowning Glory: A Psycho Thriller، در یک فیلم کوتاه معروف به نام شب و روز همکاری کرد. این فیلم کوتاه هم به عنوان شروع سینمایی کل مبارزات انتخاباتی و هم به عنوان توضیحی درباره تغییرات عظیم در حال وقوع در دنیای فیلم، خلاصه شده در عنوان خود: "سحر و جادو فیلم هرگز پایان نمی‌یابد".

ادای احترام به فیلم‌های کلاسیک فرقه‌ای ، فیلم کوتاه Night & Day موضوعاتی مانند نوستالژی قبل از همه‌گیری و کمرنگ شدن سینمای سنتی را برطرف می‌کند. Night & Day در نیویورک دنبال می‌شود ، شخصیت اصلی که از پایان سالن سینمای محلی خود ابراز تاسف می‌کند اما سپس جادوی سینما را در یک شب جادویی به روشی غیرمنتظره دوباره کشف می‌کند، سرانجام به این درک می‌رسد که در جهان در حال تغییر و عدم اطمینان ما، جادوی فیلم که او در آن بزرگ شده و عاشق آن است، فقط به روش‌های مختلف همیشه زنده خواهد ماند.

فیلم کوتاه Night & Day به زیبایی دو دنیای مختلف را به تصویر می‌کشد - یکی در واقعیت پایه ریزی شده و قسمت دیگر در یک خداحافظی نوستالژیک - امکانات بی‌نهایت ایجاد شده توسط سری Mi 11 را برجسته می‌کند.

فیلم کوتاه Night & Day در تاریخ ۱۳ آوریل از طریق سیستم عامل‌های شبکه‌های اجتماعی Xiaomi Global منتشر می‌شود و این کمپین تا پایان ماه آوریل ادامه خواهد داشت.

درباره استودیوی شیائومی 

 

استودیوی شیائومی یک ابتکار فیلم‌سازی است که توسط شیائومی گلوبال ایجاد شده است. این یک بستر برای "Mi Creators" با استعداد از سراسر جهان است که بر اساس مأموریت این شرکت "نوآوری برای همه" ساخته شده است و فرصتی برای آزاد کردن خلاقیت خود از طریق فیلم‌سازی تلفن همراه است.

درباره شرکت شیائومی 

شرکت شیائومی در آوریل ۲۰۱۰ تأسیس شد و در تاریخ ۹ ژوئیه ۲۰۱۸ (1810.HK) در صفحه اصلی بورس اوراق بهادار هنگ کنگ قرار گرفت. شیائومی یک شرکت اینترنتی با تلفن‌های هوشمند و سخت افزار هوشمند است که در هسته اصلی خود با بستر اینترنت اشیا (IoT) متصل شده‌اند.

با تأکید برابر بر نوآوری و کیفیت، Xiaomi به طور مداوم تجربه کاربر با کیفیت بالا و بهره‌وری عملیاتی را دنبال می‌کند. این شرکت بی‌وقفه محصولات شگفت انگیز با قیمت‌های مناسب می‌سازد تا همه افراد در دنیا از طریق فناوری نوآورانه زندگی بهتری داشته باشند.

ثبت امتیاز :

(1 امتیاز)