فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت ماهانا همراه

فرصت ویژه فعالسازی مجدد سیم‏ کارت‌ اعتباری همراه اول

1400/03/18

این طرح در پایان روز 1400/03/31 به پایان رسیده است.

سیم کارت اعتباریت رو روشن کن! همراه اول با هدف تشویق مشترکین اعتباری خود به روشن کردن خطوط خاموش و استفاده از آن، فرصت‌های ویژه‌ای را در اختیار آنها قرار داده است.

این فرصت برای فعال سازی مجدد سیم کارت‌های اعتباری که به علت عدم استفاده در وضعیت قطع یک‌طرفه و دوطرفه می‌باشند، در نظر گرفته شده است. برای این منظور کد دستوری فعال سازی نیز در نظر گرفته شده است تا مشترکین این دسته از خطوط بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن، سیم کارت اعتباری همراه اول خود را روشن کنند.

همچنین در قسمتی از خبر منتشر شده در سایت رسمی همراه اول آمده است که:

 

کلیه سیم کارت‌های اعتباری که به علت عدم استفاده، بیش از یک ماه است در وضعیت قطع یک‌طرفه قرار گرفته‌اند و یا در وضعیت قطع دوطرفه می‌باشند، می‌توانند تا پایان خردادماه با گرفتن کد دستوری *10*3322# از پیشنهاد ویژه در نظر گرفته شده بهره‌مند گردند.

 

همچنین این پیشنهاد ویژه، فرصت مناسبی برای مشترکین اعتباری می‌باشد که به مدت طولانی، کارکردی نداشته‌اند و ممکن است در معرض سلب امتیاز شدن قرار بگیرند.

 

مقاله راهنمای جامع تشخیص سیم کارت صفر از کارکرده + سیم کارت سلب امتیاز شده + مشکلات

 

مدت زمان سلب امتیاز برای سیم کارت‌های اعتباری همراه اول بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات در حدود سه ماه می‌باشد. یعنی اگر مشترک بیش از سه ماه از خط همراه اول خود هیچ استفاده‌ای اعم از مکالمه، پیامک و یا استفاده از اینترنت نداشته باشد، مشمول سلب امتیاز خواهد بود.

 

ثبت امتیاز :

(2 امتیاز)