فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت ماهانا همراه

همراه اول؛ پیشرو در احیای جنگل‌های زاگرس

1400/01/17

شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در راستای مسئولیت اجتماعی خود، تصمیم به اجرای طرحی خیرخواهانه گرفت که در بخشی با نام "نیکوکاری" باشگاه فیروزه‌ای به آن می‌پردازد. هدف از اجرای این طرح خیریه احیای گونه‌های گیاهی کمیاب آسیب دیده‌ است. با توجه به آتش سوزی‌های اخیر در جنگل‌های زاگرس، اصلی‌ترین رویشگاه مختلف بلوط در ایران، آسیب جدی به بسیاری ار گونه‌های گیاهی کمیاب وارد شده است.

به همین علت با شگاه فیروزه‌ای در حمایت از باغ گیاه شناسی ملی ایران، مهم ترین مرکز حفاظت از گونه‌های گیاهی در معرض خطر برای احیای جنگل های زاگرس پیش قدم شده است. جزئیات این طرح به صورت زیر است:

این طرح از تاریخ 01/10/1399 لغایت 31/03/1400 فعال است. علاوه بر این، مشترکین سیم کارت همراه اول می‌توانند در بخش "نیکوکاری" باشگاه فیروزه‌ای در نرم‌افزار همراه من و یا سایت همراه اول با اختصاص دادن بخشی از امتیازات خود، به احیای این گونه‌های گیاهی آسیب‌دیده در آتش سوزی‌ها مشارکت و همیاری نمایند.

همراه اول تصمیم گرفته است هزینه‌ای معادل با 200 میلیون تومان از طرف باشگاه مشتریان همراه اول برای احیای گونه‌های گیاهی آسیب‌دیده در آتش سوزی‌های جنگل‌های زاگرس با همکاری باغ گیاه شناسی ملی ایران هزینه خواهد شد.

باغ گیاه شناسی ملی ایران با استفاده از بانک ژن تصمیم به احیا دارد و مبلغ موردنظر پس از تکمیل تعداد مشارکت تعیین شده از سوی کاربران و معادل ریالی امتیازات اختصاص یافته به طرح به این مرکز تعلق خواهد گرفت.

در صورتی که تعداد مشارکت کنندگان تا پایان اجرای این طرح به مقدار مشخص شده نرسد، مبلغ متناسب با میزان مشارکت انجام شده، به این طرح اختصاص خواهد یافت.

 

ثبت امتیاز :

(1 امتیاز)