فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت ماهانا همراه

چطور از شر پیامک‌های تبلیغاتی خط همراه اول خلاص بشیم؟

1400/02/06

اگر قصد خرید سیم کارت همراه اول را دارید و یا دارای یکی از خطوط همراه اول هستید مطمئنا با ارسال انبوه پیامک‌های تبلیغاتی یه به اصطلاح خودمان اس ام اس تبلیغاتی شده‌اید!

از پیامک‌های تبلیغاتی قالیشویی شربت اوغلی شعبه دیگری ندارد تا مهاجرت به کانادا!!!

اگر شما هم از دریافت این نوع پیامک‌ها خسته شده‌اید، نگران نباشید با چند راهکار ساده می‌توانید از شر پیامک‌های تبلیغاتی سیم کارت همراه اول خلاص شوید و به زندگی طبیعی خود بدون مزاحمت‌های این گونه پیامک‌ها بازگردید.

روش‌های قطع پیامک‌های تبلیغاتی همراه اول

مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول می‌توانند با استفاده از روش‌های زیر دریافت پیامک‌های تبلیغاتی خود را قطع کنند:

روش اول: ارسال عدد ۱ به سامانه ۸۹۹۹

روش دوم: شماره‌گیری کد دستوری #۸۹۹۹*

روش سوم: شماره‌گیری کد دستوری #۸۰۰*

تماس به مرکز اطلاع‌رسانی ۹۹۹۰

شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) از طریق ارسال پیامک به مشترکین خود اطلاع رسانی می‌کند بنابراین این گونه پیامک‌ها (پیامک‌های اطلاع رسانی اپراتور، اطلاع رسانی سرویس‌های پایه و باند پهن همراه اول)، تبلیغاتی محسوب نمی‌شوند و سیم کارت همراه اول شما آنها را حتی با وجود قطع سرویس پیامک‌های تبلیغاتی دریافت می‌کند.

 

بنر سیم کارت ۰۹۱۲ همراه اول ارزان

 

در برخی موارد این خود مشترکین هستند که با عضویت در سامانه‌های مختلف مانند باشگاه مشتریان کسب‌وکارهای مختلف، شماره خود را به این نوع فروشگاه‌ها می‌دهند و به گونه‌ای به آنها این اجازه را می‌دهند که پیامک ارسال کنند. طبیعی است که این کسب‌وکارها برای تبلیغات نیز به شما پیامک ارسال می‌کنند.

در این خصوص اپراتور هیچ دخالتی در دریافت و عدم دریافت آنها ندارد و این خود مشترک است که می‌تواند با دریافت و یا عدم دریافت موافقت یا مخالفت نماید.

همچنین در نظر داشته باشید با قطع سرویس دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ممکن است برخی از سامانه‌های مفید نیز برای شما قطع شوند. برای مثال آزمایشگاهی برای ارسال جوا آزمایش فرد، لینک مشاهده آن را به صورت پیامک به فرد ارسال می‌کند و به دلیل اینکه مشترک پیامک‌های تبلیغاتی خود را قطع نموده است ممکن است از آن سامانه ارسال پیامکی چیزی را دریافت نکند. اگر تا بحال این اتفاق و یا مشابه آن برای شما افتاده است در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایید.

فعال‌سازی پیامک‌های تبلیغاتی چگونه است؟

 

اپلیکیشن "همراه من"، برنامه جامع رفع تمام نیازهای مشترکین سیم کارت‌های همراه اول می‌باشد. با نصب این برنامه می‌توانید نسبت به فعال‌سازی و یا غیرفعال‌سازی این نوه پیامک‌ها اقدام نمایید.

منبع: mci.ir

 

ثبت امتیاز :

(1 امتیاز)