فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت ماهانا همراه

100 گیگابایت اینترنت رایگان ویژه مشترکین سیم کارت همراه اول

1400/02/19

همراه اول، اولین اپراتور کشور، طرحی به نام دوشنبه سوری را برای مشترکین سیم کارت‌ دائمی و سیم کارت اعتباری خود معرفی کرده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند تا 100 گیگابایت، اینترنت رایگان هدیه بگیرند.

برای فعالسازی و استفاده از آن تنها و تنها باید در آخرین دوشنبه هر ماه کد دستوری را *100*64# از سیم کارت همراه اول خود شماره‌گیری نمایید. با گرفتن این کد می‌توانید از ۵۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان و به صورت تصادفی بگیرید.

میزان اینترنت هدیه و زمان مصرف آن از طریق پیامک و از طرف همراه اول اطلاع‌رسانی می‌شود. تمامی پیامک‌های همراه اول از طریق سرشماره ‌HAMRAHAVAL به اطلاع مشترکین می‌رسید بنابراین مراقب پیامک‌های اینترنت رایگان از طرف کلاه‌برداران باشید.

مهلت استفاده از این طرح یک روز است و در روزی که این طرح قابل استفاده و فعال است می‌توانید از اینترنت رایگان همراه اول استفاده کنید. کلیه مشترکین همراه اول اعم از اعتباری و دائمی مشمول این طرح هستند. همچنین مشترکین سیم کارت‌های انارستان نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

امرزو ۲۷ اردیبهشت ماه و آخرین دوشنبه این ماه است و مشترکین می‌توانند از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۳:۵۹ این طرح را فعال کنند. بسته اینترنتی به صورت تصادفی برای هر مشترک از ۵۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت خواهد بود.

زمان استفاده از این طرح به مدت ۱ روز می‌باشد و از ساعت ۵ صبح تا ۱۷ عصر خواهد بود. فعالسازی این بسته تداخلی با سایر بسته‌های اینترنتی فعال سیم کارت همراه اول ندارد و نمی‌توان آن را رزرو خودکار کرد.

ثبت امتیاز :

(1 امتیاز)