فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

ترفندهای کاهش هزینه‌های قبض سیم کارت همراه اول {راه‌حل‌های کاربردی}

1401/09/02

یکی از مسائل چالش ساز برای مشترکان سیم کارت‌های همراه اول، هزینه‌های مربوط به پرداخت قبض می‌باشد.

آیا شما نیز جزء مشترکین این اپراتور هستید و به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌های قبض شماره تلفن خود هستید؟ به شما خواندن این مقاله را برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه صرفه جویی در صورتحساب ارائه می­دهیم.

 

اپراتور همراه اول

اپراتور همراه اول دارای مشترکین بالایی است و روز به روز به تعداد مشتریان آنها اضافه می­شود. شما می­توانید هزینه های سیم کارت همراه اول اعتباری و دائمی را با استفاده از روش‌های مختلف کاهش دهید.

 

آموزش نحوه دایورت خط همراه اول و تلفن ثابت + سایر اپراتورها

 

در صورت آشنایی با روش‌های صرفه‌جویی در قبض خط خود دیگر لازم نیست که نگران هزینه‌های بالای قبض موبایل‌تان باشید. با استفاده از این تکنیک‌ها می­توانید در هزینه­ها صرفه جویی کنید.

 

دلایل افزایش هزینه قبض سیم کارت همراه اول

 

دلایل افزایش قبض موبایل خطوط همراه اول

از دلایل افزایش قبض خط موبایل همراه اول می توان به تبلیغات پولی لغو نشده سیم کارت، سرویس رومینگ، فعالسازی خودکار آهنگ پیشواز، سرویس های ارزش افزوده و....اشاره کرد.

هر کدام از این موارد باعث اِعمال هزینه‌های اضافی روی قبض سیم کارت همراه اول می‌شود. پس اگر مشترک همراه اول هستید و قبض موبایل‌تان شما را شوکه و متعجب کرده است، خواندن این بخش از مقاله را برای کاهش هزینه قبض موبایل از دست ندهید!

 

پیامک‌های تبلیغاتی (اسپم)

 

کاهش هزینه‌های قبض سیم کارت همراه اول با حذف پیامک تبلیغاتی

اگر دارای سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول هستید باید با نحوه کاهش هزینه ها آشنا شوید. یکی از راه‌های افزایش هزینه قبض موبایل، پیامک‌های تبلیغاتی است.

گاهی اوقات مشترکین همراه اول متوجه می­شوند که پیامک‌های تبلیغاتی زیادی به صورت مکرر برای آنها ارسال می­شود. اما این پیامک های تبلیغاتی باعث اِعمال هزینه‌هایی روی قبض موبایل سیم‌کارت‌های همراه اول می­شود.

 

چگونه اینترنت رایگان برای سیم کارت همراه اول بگیریم؟ کدهای فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول

 

بنابراین، یکی از دغدغه ی مالکین سیم کارت‌های دائمی همراه اول حذف و لغو پیامک‌های تبلیغاتی است. به منظور عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی باید راه های زیر را دنبال کنید. از راه‌های لغو پیامک تبلیغاتی می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • یکی از کارهایی که می­توانید برای حذف پیامک تبلیغاتی همراه اول انجام دهید، ارسال عدد یک به پیش شماره ۸۹۹۹ می­باشد. پس از ارسال ۱ به ۸۹۹۹، پیامک‌های تبلیغاتی سیم کارت همراه اول‌تان حذف خواهد شد. حذف پیامک‌های تبلیغاتی سیم کارت همراه اول از این طریق باعث صرفه جویی در هزینه می­شود.

 

  • از کارهای دیگری که می­توانید برای غیرفعال‌سازی پیامک‌های تبلیغاتی انجام دهید، شماره‌گیری کد دستوری است. کد دستوری *8988# برای حذف پیامک های تبلیغاتی به کار می‌رود. با شماره‌گیری این کد دستوری، هزینه‌های قبوض سیم کارت‌های همراه اول نیز کاهش پیدا می­کند.

 

  • از کارهای دیگری که مشترکین همراه اول می­توانند برای کاهش هزینه قبوض همراه اول انجام دهند، تماس با ۹۹۹۰ است. شما می­توانید از طریق تماس با این تلفن گویا، پیامک‌های تبلیغاتی خط همراه اول‌تان را لغو کنید.

  

رومینگ همراه اول

 

کاهش هزینه‌های قبض سیم کارت همراه اول با کنترل میزان مصرف داده

یکی دیگر از راه‌های کاهش هزینه‌های قبض سیم کارت های همراه، کاهش هزینه‌های مصرف داده (دیتا) است. به منظور کاهش مصرف داده تلفن همراه نیز روش‌هایی وجود دارد.

یکی از روش‌های کاهش مصرف اینترنت همراه اول، رفتن به بخش تنظیمات گوشی و ورود به بخشConnections تلفن همراه است. بعد از رفتن به این بخش از گوشی موبایل باید گزینهData usage  را انتخاب کرد. در قسمت Data Usage باید گزینه‌ای تحت عنوان Data Saver را برای کاهش هزینه‌های مصرف داده فعال کنید.

 

کاهش هزینه‌های قبض سیم کارت همراه اول با غیرفعال‌سازی سرویس رومینگ همراه اول

سرویس رومینگ همراه اول در بسیاری از مواقع توسط مشترکین همراه اول فعال می­شود. به منظور فعالسازی این خدمت، مشترکین همراه اول کد دستوری *10*29# را شماره گیری می­کنند.

 

تبدیل سیم کارت انارستان {دانش‌آموزی} به سیم کارت عادی همراه اول

 

اما فعالسازی سرویس رومینگ می­تواند برای همراه اولی ها هزینه‌هایی به همراه داشته باشند. بنابراین، فعالسازی سرویس رومینگ بر خطوط همراه اول باعث افزایش هزینه قبض سیم کارت همراه اولی‌ها می­شود.

اما شما می­توانید سرویس رومینگ‌ در هزینه‌های قبض موبایل همراه اول صرفه جویی کنید. مشترکین همراه می­توانند با ارسال عدد ۲۹ به پیش شماره ۱۰، سرویس رومینگ همراه اول را غیرفعال کنند. پس از ارسال پیامک غیرفعالسازی باید منتظر بمانید تا نتیجه برای شما ارسال شود. بعد از غیرفعال سازی سرویس رومینگ در هزینه‌های قبض موبایل سیم کارت همراه اول تا حدودی صرفه‌جویی می­شود.

از-کجا-سیم-کارت-0912-همراه-اول-بخریم

از کجا سیم کارت 0912 همراه اول بخریم؟ {معرفی خرید خط ۰۹۱۲ از جاهای مطمئن}

قبلی
روش-های-فعال-سازی-آهنگ-پیشواز-سیمکارت-همراه-اول

روش‌های فعال سازی آهنگ پیشواز سیم کارت همراه اول + لغو یا تغییر

بعدی

ثبت امتیاز :

(36 امتیاز)