فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

خرید سیم کارت 0912 چقدر بودجه می‌خواهد؟

1401/11/16

اگر قصد خرید سیم کارت 0912 را دارید اما نمی‌دانید چقدر بودجه نیاز دارد و آیا قیمت سیم کارت همراه اول مناسب بودجه‌ی شما هست یا خیر، این مطلب را از دست ندهید.

 

علل خرید سیم کارت همراه اول

 

چرا سیم کارت همراه اول بخریم؟

در این مقاله به طور مفصل به دلایل و مزایای خرید سیم کارت 0912 پرداختیم که می‌توانید مطالعه کنید.

سیم کارت همراه اول دائمی 0912 به دلایلی چون اعتبار و منزلت اجتماعی بالا، سرمایه محسوب شدن، داشتن مزاحم تلفنی کمتر، شکایات کمتر از سوی این خطوط و ... توصیه می‌شود و بسیار پرطرفدار است.

به همین دلایل سیم کارت‌های 0912 طرفداران بسیاری دارند و بین عموم مردم محبوب هستند اما به دلیل قیمت بالای آن تمام اقشار جامعه توان تهیه آن را ندارند.

در بعضی موارد دیده شده قیمت سیم کارت 0912 کد 1 رند به میلیاردها تومان برسد و در تصور عموم مردم لاکچری تصور شود اما قیمت همه‌ی سیم کارت‌های 0912 میلیاردی نیست و می‌توانید با قیمت مناسب‌تر نیز آن‌ها را تهیه کنید.

اگر شخصی هستید که بودجه‌ی شما محدود است و صرفا برای استفاده شخصی خرید سیم کارت 0912 را مدنظر دارید یا صاحب کسب و کار نوپایی هستید که قیمت سیم کارت 0912 برای شما اهمیت دارد، ادامه‌ی مطلب را بخوانید تا با سیم کارت متناسب با بودجه‌ی خود آشنا شوید.

 

فاکتورهای قیمت گذاری سیم کارت 0912

 

قیمت سیم کارت 0912 با توجه به چه فاکتورهایی تعیین می‌شود؟

 

۱/ کد سیم کارت همراه اول:

اگر قصد خرید سیم کارت 0912 را دارید احتمالا کلمه‌ی «کد» به گوشتان خورده!

کد سیم کارت همراه اول به عددی که بعد از پیش شماره‌ی 0912 قرار می‌گیرد می‌گویند؛ مثلا 09121 کد 1 است که گران‌ترین و معتبرترین سیم کارت همراه اول است.

 

کامل ترین راهنمای خرید سیم کارت 0912 کد 0

 

هر چقدر عدد این کد بیشتر باشد، قیمت سیم کارت همراه اول کمتر است، البته کد 0 استثنای این قاعده است و ارزان‌ترین کد متعلق به کد 0 است.

 

۲/ رندی و غیررندی:

سیم کارت همراه اول رند از معیارهایی‌ست که به واسطه‌ی ماندگاری بهتر و راحت‌تر در حافظه موجب افزایش قیمت و ارزش سیم کارت همراه اول می‌شود.

 

پس هر چه خط رندتر، قیمت سیم کارت 0912 بیشتر!

 

ممکن است برایتان سوال شده باشد که از کجا رندی یا غیررندی سیم کارت همراه اول را تشخیص بدهیم؟

 سیم خان این امکان را فراهم کرده تا با وارد کردن شماره‌ی خود متوجه رندی یا غیررندی آن شوید و لیست قیمت سیم کارت 0912 مشابه با آن شماره را مشاهده کنید.

 

تشخیص نوع رندی سیم کارت همراه اول با سیم خان آسونتره!

 

۳/ صفر، کم کارکرد یا کارکرده:

مانند هر محصول دیگری، سیم کارت همراه اول نیز صفر (نو)، کم کارکرد و کارکرده (دست دوم) دارد و هر چقدر سیم کارت همراه اول کمتر استفاده شده باشد، قیمت آن بالاتر است!

البته باید توجه کنیم سیم کارت همراه اول بعضی کدها مثل کد 1 به ندرت سند سفید آن یافت می‌شود و همچنان کارکرده‌ آن با قیمت‌های بالا و نجومی نیز به فروش می‌رسد.

 

منوی خدمات سایت سیم خان

 

ازطریق نوار بالای صفحه قسمت خدمات >> سیم کارت 0912 >> انتخاب کد می‌توانید قیمت سیم کارت 0912 را در سیم‌خان مشاهده کنید و به صورت اقساطی نیز سیم کارت همراه اول مناسب خود را تهیه کنید.

 

بازه‌های قیمت سیم کارت 0912

در حال حاضر در اواخر سال 1401 کمترین قیمت سیم کارت 0912 مربوط به کد 0 کارکرده یا کم‌کارکرد و معمولی است که به طور متوسط ۷ میلیون و ۵۰۰ تومان در سایت سیم‌خان قابل تهیه است.

کد قیمت مناسب بعدی کد 9 است که کم‌کارکرد یا کارکرده‌ی غیررند آن از قیمت ۸ میلیون تومان قابل تهیه است.

کدهای بعدی؛ کد 6، 7 و 8 با حداقل قیمت ۱۲ میلیون تومان در سایت سیم‌خان قابل سفارش هستند که بعضی از سیم کارت‌ها در سایت سیم‌خان قابلیت پرداخت قسطی هم دارند که این ویژگی خرید سیم کارت 0912 را برای شما راحت‌تر و آسوده‌تر می‌کند.

قیمت کد 5 از ۱۴ میلیون تومان،  کد 4 از ۱۶ میلیون تومان، کد 3 از ۲۰ میلیون تومان، کد 2 از ۳۰ میلیون تومان و کد 1 از ۶۵ میلیون تومان شروع می‌شوند.

لازم به ذکر است مبالغ درج شده متوسط حداقل میزان قیمت خط 0912 هستند و هیچ سقف و بازه‌ای برای آن‌ها تعیین نشده است و در بعضی موارد کد 1 رند، قیمت ۲ تا ۶ میلیاردی را نیز مشاهده می‌کنیم که جزو سیم کارت‌های لاکچری محسوب می‌شوند!

 

مزایای خرید سیم کارت 0912 به صورت اقساطی

با توجه به قیمت بالای بعضی سیم کارت‌ها، ممکن است در حال حاضر توانایی پرداخت آن مبلغ را نداشته باشید اما خرید سیم کارت 0912 به صورت قسطی، ایده‌آل شما باشد.

خرید سیم کارت 0912 به صورت اقساطی، موجب افزایش قدرت خرید شما و انتخابی هوشمندانه‌تر و بهتر می‌شود!

با این ویژگی می‌توانید سیم کارتی را که مدنظر دارید تهیه کنید و با نظارت بر فرآیندهای مالی خود اقساط را پرداخت نمایید در نتیجه ویژگی فروش اقساطی از ویژگی‌هایی است که فروشگاه مدنظر شما باید داشته باشد.

 

خرید سیم کارت 0912 اقساطی

 

خرید سیم کارت 0912 به صورت اقساطی از سیم‌خان

بعضی از سیم کارت‌های ارائه شده برای فروش در سایت سیم‌خان، قابلیت فروش اقساطی دارند و شما با خیال راحت می‌توانید خط  قسطی0912 مدنظر خود را با این ویژگی خریداری نمایید.

سیم کارت‌هایی که این ویژگی را دارند، کلمه‌ی «شرایط اقساط» کنار آن‌ها نوشته شده است و با کلیک بر روی آن‌ها می‌توانید از میزان پیش پرداخت، درصد سود، تعداد اقساط و مبلغ پرداخت ماهیانه آگاه شوید و در صورت موافق بودن با شرایط آن را انتخاب و خرید کنید.

 

شما برای کسب و کار خود یا استفادهی شخصی خرید کدام کد از سیم کارت 0912 را مدنظر دارید؟

حالا که تا انتهای مطلب را مطالعه کرده‌اید و برای خرید سیم کارت 0912 مصمم هستید، روی لینک کلیک کنید تا با انتخاب کد مدنظر، سیم کارت همراه اول خود را از سیم‌خان تهیه کنید.

 

راهکارهای-رفع-مسدود-شدن-سیم-کارت-ایرانسل

دلایل مسدود شدن سیم کارت ایرانسل و راهکارهای رفع آن {تضمینی}

قبلی
سیم-کارت-0912-برای-چه-کسانی-مناسب-است

سیم‌کارت 0912 برای چه کسانی مناسب است؟

بعدی
سوالات متداول

ثبت امتیاز :

(2 امتیاز)