فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

سیم‌کارت 0912 برای چه کسانی مناسب است؟

1401/11/19

اگر شما هم به دنبال خرید خط هستید اما نمی‌دانید 0912 مناسب شما هست یا خیر ادامه مطلب بخوانید

در ادامه‌ی مطلب به بررسی سیم کارت دائمی همراه اول خواهیم پرداخت که شما می‌توانید پس از مطالعه و گرفتن تصمیم قطعی برای خرید، اقدام به خرید آنلاین سیم کارت دائمی همراه اول 0912 از سایت سیم‌خان کنید.

شماره تلفن اولین و ابتدایی‌ترین پله‌ی برخورد بین افراد است و به همین واسطه اعتبار آن از اهمیت بالایی برخوردار است!

وقتی شخصی تصمیم داشته باشد با کسب و کارتان ارتباط برقرار کند، در وهله‌ی اول شماره‌ای را که شما در سایت یا صفحه خود قرار داده‌اید می‌بیند و اگر این شماره معتبر نباشد اعتماد برای مشتری سخت‌تر می‌شود و حتی ممکن است از خرید یا ارتباط گرفتن با شما منصرف شود.

این قضیه در ارتباط بین دو فرد هم صادق است و خطوط دائمی در تصور عموم منزلت اجتماعی بالاتری دارند.

 

از کجا سیم کارت 0912 همراه اول بخریم؟ {معرفی خرید خط ۰۹۱۲ از جاهای مطمئن}

 

همراه اول قدیمی‌ترین و معتبرترین اپراتور کشور است که از لحاظ ارائه‌ی خدماتی چون آنتن‌دهی، اینترنت و بسته‌های پیشنهادی حرف اول را می‌زند و دو نوع سیم کارت اعتباری و دائمی ارائه می‌دهد.

 

سیم کارتی که با پیش شماره 0912 شروع میشود نوع اعتباری ندارد.

 

سیم کارت دائمی همراه اول 0912 از دهه‌ی هفتاد وارد بازار شد وپرطرفدارترین سیم کارت برای خرید است که اگر صاحب کسب و کاری هستید خرید آن بسیار توصیه می‌شود.

اگر پزشک، وکیل، معلم خصوصی یا ... هستید که برای رونق برندینگ خود نیاز به اعتبار اجتماعی دارید

یا صاحب کسب و کار هستید؛ آنلاین شاپ یا وبسایت دارید و برای قسمت پشتیبانی یا ثبت سفارش نیازمند یک شماره معتبر برای ارائه به مشتری خود هستید تا حس اعتماد برای ایجاد ارتباط با شما شکل گیرد، به خط همراه اول نیاز دارید و لحظه‌ای در خرید آن درنگ نکنید.

اگر برای استفاده‌ی شخصی و غیربیزنسی تصمیم به خرید خط تلفن 0912 کارکرده دارید، باز هم در تصمیم خود شک نکنید!

 

https://simkhan.ir/contentimg/why-we-should-buy-mcsimcard-min.jpg

 

مزایای سیم کارت دائمی همراه اول 0912 

۱/ شماره موبایل 0912 به نوعی سرمایه به حساب می‌آید و شما هر آن که اراده‌ی فروش خط 0912 کارکرده  را داشته باشید، برای آن تقاضا وجود دارد و می‌توانید به راحتی خط تلفن 0912 کارکرده خود را با قیمت روز بفروشید.

 

۲/  شماره همراه 0912 نسبت به مابقی خط‌ها دارای منزلت اجتماعی و اعتبار بالاتری است.

 

۳/  به واسطه‌ی اعتبار آن به نسبت مابقی خطوط مزاحم تلفنی کمتری دارد.

 

۴/ سیم کارت دائمی همراه اول 0912 رنج قیمتی دارد که با توجه به کد و رُند بودن آن تعیین می‌شود و شما می‌توانید خط متناسب با بودجه‌ی خود را تهیه کنید؛ سیمکارت 0912 ارزان هم وجود دارد و همه‌ی قیمت‌ها نجومی نیستند.

 

۵/ رُند بودن شماره‌های دائمی همراه اول 0912 باعث می‌شود بهتر در خاطر بمانند و راحت‌تر حفظ شوند.

 

۶/ شکایات از سَمت این خطوط به واسطه‌ی اعتبار و شناخته بودن آن‌ها کمتر است.

 

https://simkhan.ir/contentimg/why-we-should-buy-mcsimcard-min.jpg

 

کد خط 0912 به چه معناست؟

به عددی که بعد از پیش شماره 0912 قرار دارد، کد آن می‌گویند و این کدها از لحاظ خدماتی و کیفیتی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و تفاوت آن‌ها در قدمت و قیمت آن‌هاست.

قیمت سیم کارت دائمی همراه اول 0912 با توجه به چه چیزی تعیین می‌شود؟

قیمت سیم کارت دائمی همراه اول 0912 با توجه به عوامل مختلفی چون کد آن (عددی که بعد از پیش شماره قرار می‌گیرد)، رند بودن آن، قدمتی که خط داشته، نرخ بازار، میزان تقاضا و ... تعیین می‌شود!

نرخ سیم کارت‌ همراه اول با این پیش شماره در بعضی موارد حتی به میلیاردها تومان هم می‌رسد و قیمت سیم کارت 0912 کد 1 رند سر به فلک می‌کشد!

بازار پرتقاضای خرید و فروش خط 0912 کارکرده باعث شده است که این سیم کارت‌های دائمی جنبه‌ی سرمایه‌گذاری و بورس داشته و با قیمت‌های گزافی به فروش برسند.

چندی پیش همراه اول سامانه‌ای برای نظارت بر خرید و فروش و قیمت خطوط دائمی ایجاد کرد تا طبق قانون و قاعده روی سیم کارت‌ها قیمت‌گذاری شود و نظارت گسترده بر آن صورت بگیرد با این حال، وجود تقاضای بالا و عدم توازن بین عرضه و تقاضا بسیار بر قیمت این خطوط تاثیرگذار است.

 

https://simkhan.ir/contentimg/why-we-should-buy-mcsimcard-min.jpg

 

سیم کارت 0912 ارزان کدام است؟

برای خرید سیم کارت 0912 ارزان  باید سراغ کد 0 و 9 بروید و به واسطه‌ی جدید بودن این کدها نسبت به کدهای 1 و 2، تنوع آن‌ها بالاتر و خرید و فروش در این کدها بیشتر است و شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید آن‌ها را به فروش برسانید.

کد 1 گران‌ترین و قدیمی‌ترین کد این خط است که معمولا کد 1 با خط 0912 کارکرده قابل تهیه است و خط استفاده نشده‌ی آن بسیار سخت یافت می‌شود. 

کد 1 به اشخاصی مانند وکیل، پزشک، مشاور و ... که برندینگ برای آن‌ها اهمیت بالایی برخوردار است یا صاحب کسب و کار هستند پیشنهاد می‌شود

سیم کارت 0912 کد 2 به واسطه‌ی قیمت مناسب‌تر آن نسبت به کد 1 تقاضای بیشتری دارد و ناگفته نماند که این کد مختص شهر تهران است

سیم کارت 0912 کد 3 جزو کدهای پرطرفدار است که اکثر اقشار جامعه قدرت خرید آن را دارند.

اگر دارای کسب و کار کوچکی هستید که نیازمند ارائه شماره معتبر به مشتریان خود دارید یا شخصی هستید که برای استفاده‌ی شخصی خرید سیم کارت دائمی همراه اول 0912 بودجه‌ی محدودی دارید، می‌توانید سیم کارت 0912 ارزان و غیررند با کد 0 و 9 تهیه کنید.

نآن نسبت به کد 1

 

حالا انتخاب با شماست!

کد 1 با بالاترین اعتبار اجتماعی و قیمت یا کدهای قیمت مناسب‌تر و غیررند؟!

همین حالا سیم کارت دائمی همراه اول 0912 مناسب خودتون رو سفارش بدین.

 

خرید-سیم-کارت-0912-چقدر-بودجه-می-خواهد

خرید سیم کارت 0912 چقدر بودجه می‌خواهد؟

قبلی
قیمت-میلیاردی-شماره-های-لاکچری

قیمت میلیاردی شماره‌های لاکچری

بعدی
سوالات متداول

ثبت امتیاز :

(11 امتیاز)