فروشگاه اینترنتی خط تهران همراه
فروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

راهنمای خرید سیم کارت اعتباری همراه اول ارزان با اینترنت رایگان

1400/02/18

در این مقاله مزایای خرید سیم کارت همراه اول اعتباری توضیح داده شده است. قیمت مناسب به عنوان اصلی­ترین مزیت این سیم کارت­ها عنوان شده است. همچنین توضیحاتی در خصوص تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ارائه شده است. این مقاله به توضیحاتی در خصوص قیمت سیم کارت­های اعتباری می­پردازد. نحوه خرید سیم کارت­های اعتباری نیز تشریح شده است.

 

در این مقاله قصد داریم تا شما را با سیم کارت همراه اول اعتباری آشنا نماییم. این مقاله به شما کمک می­کند تا با آگاهی بیشتر نسبت به انتخاب و خرید سیم کارت اقدام نمایید. قبل از معرفی روش­های خرید سیم کارت همراه اول اعتباری، بد نیست بدانید که همراه اول، اولین اپراتوری است که سیم کارت را وارد ایران نمود.

 

 اولین سیم کارت­هایی که به ایران وارد شدند از نوع دائمی بودند. شاید به دلیل قدمت همراه اول دائمی، بسیاری از افراد، این سیم کارت را معتبرترین نوع سیم کارت می­دانند. ایرانسل دومین اپراتور عرضه کننده سیم کارت در ایران بود که کار خود را با سیم کارت اعتباری آغاز نمود. سیم کارت هایی که با قیمت بسیار مناسب­تر از سیم کارت همراه اول دائمی عرضه شده بودند.

 

به دلیل استقبال گسترده از این نوع سیم کارت، دیگر اپراتورها از جمله همراه اول نیز به عرضه سیم کارت اعتباری پرداختند. می‌توان این چنین جمع‌بندی نمود که قیمت ارزان، اصلی­ترین مزیت رقابتی سیم کارت­های اعتباری است. برای داشتن یک سیم کارت همراه اول اعتباری، لازم نیست هزینه زیادی بپردازید.

 

چرا خرید سیم کارت اعتباری همراه اول ارزان

 

چرا سیم کارت همراه اول اعتباری؟

همانطور که گفته شد اصلی‌ترین مزیت سیم کارت اعتباری در مقایسه با سیم کارت دائمی، قیمت پایین‌تر آن است. زمانی که شما سیم کارت همراه اول اعتباری را با قیمت مناسب خریداری می‌نمایید، از تمامی مزایا و خدمات همراه اول برای مشترکان بهره‌مند می­شوید. کیفیت ارائه خدمات برای مشترکان اعتباری و دائمی یکسان است.

 

دفاتر خدمات ارتباطی همراه اول بدون توجه به نوع سیم کارت به ارائه خدمات می‌پردازند، آنتن‌دهی برای هر دو نوع سیم کارت یکسان است. اصلی­ترین تفاوت دو نوع سیم کارت در نحوه پرداخت هزینه خدماتی است که از اپراتور می­گیرید. در سیم کارت همراه اول اعتباری، شما به اندازه اعتبار سیم کارت، مجاز به استفاده از خدمات هستید و برای دریافت خدمات بیشتر باید اعتبار خود را شارژ کنید.

 

همراه اول برای مشترکان اعتباری خود نیز طرح‌ها، جشنواره‌ها و جوایز ممتازی دارد. البته ممکن است در برخی موارد، طرح‌ها و جوایز متفاوتی نیز برای دو نوع سیم کارت دائمی و اعتباری تعریف شود. بنابراین شما با خرید سیم کارت همراه اول اعتباری، می­توانید با قیمت ارزان صاحب سیم کارت همراه اول شوید و از خدمات این اپراتور ممتاز و قدیمی استفاده نمایید.

 

تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول به سیم کارت دائمی همراه اول

 

آیا سیم کارت همراه اول اعتباری به سیم کارت دائمی قابل تبدیل است؟

بله - همراه اول این امکان را برای مشترکان اعتباری خود فراهم نموده است. بنابراین در صورتی که سیم کارت همراه اول اعتباری خریداری نمایید، می­توانید در صورت نیاز نسبت به تبدیل سیم کارت خود به سیم کارت دائمی اقدام نمایید. در این صورت بدون تغییر شماره و سیم کارت، تنها با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی و تکمیل فرم‌های مربوطه، با ارائه کارت ملی و سیم کارت فعال، نسبت به تبدیل سیم کارت خود اقدام می نمایید.

 

هزینه تبدیل نوع سیم کارت یک میلیون ریال است که 360 هزار ریال آن از بابت تضمین پرداخت اخذ می­شود. در صورتی که به مشترک دائمی همراه اول تبدیل شوید، جوایزی نیز به شما تعلق می­گیرد. شما میتوانید از بسته اینترنت 30 گیگابایت به مدت یک ماه از فعالسازی و تخفیف 50% تعرفه مکالمه درون شبکه بهره‌مند شوید. ارسال 100 پیامک در هر ماه به مدت 6 ماه نیز برای شما رایگان خواهد بود.

 

سیم کارت همراه اول اعتباری 0912

 

سیم کارت همراه اول اعتباری 0912

 سیم کارت همراه اول اعتباری به دلیل قیمت ارزان و کیفیت مناسب بسیار پرطرفدار است. روز به روز به دلیل محدودیت تعداد سیم کارت های 0912، افراد بیشتری برای داشتن سیم کارت همراه اول اعتباری اقدام می­نمایند. سیم کارت همراه اول از نوع اعتباری در مقایسه با سیم کارت دائمی به ویژه سیم کارت همراه اول 0912 قیمت بسیار مناسب تری دارد.

 

چگونه سیم کارت 0912 ارزان بخریم

 

لازم است به یک نکته توجه کنید که تمامی سیم کارت­های با پیش شماره 0912 دائمی هستند و سیم کارت اعتباری با پیش‌شماره 0912 وجود ندارد. برخلاف دیگر شماره ها همچون سیم کارت 0914، 0916 و ... که هم نوع اعتباری و هم نوع دائمی با یک پیش شماره عرضه شده‌اند، سیم کارت­های اعتباری استان تهران با پیش شماره 0912 عرضه نشده‌اند. با این وجود، عبارت قیمت سیم کارت همراه اول اعتباری 0912 یک عبارت پرتکرار در جستجوهای گوگل است.

 

در این استان و استان‌های همجوار که دارای این پیش‌شماره هستند، سیم کارت همراه اول از نوع اعتباری را می­توانید با پیش شماره 0919 و یا سایر پیش‌شماره‌ها تهیه نمایید. با توجه به افزایش تقاضا برای شماره­های اعتباری، سیم کارت­های اعتباری با پیش شماره 0910 نیز برای سراسر کشور عرضه شده‌اند.

 

اپراتور همراه اول همچنان در حال افزایش شماره‌های اعتباری خود می‌باشد و به تازگی، پیش‌شماره های 0990،  0992 و 0993 را نیز به پیش شماره‌های اعتباری خود اضافه نموده است. دقت کنید سیم کارت 0912 برای متقاضیان سیم کارت دائمی عرضه شده است.

 

قیمت سیم کارت همراه اول اعتباری ارزان

 

قیمت سیم کارت همراه اول اعتباری ارزان

بدون شک یکی از سوالات اصلی شما در خصوص قیمت سیم کارت همراه اول اعتباری است. قیمت سیم کارت اعتباری همراه اول نیز بر اساس میزان تقاضای بازار قیمت گذاری می­شود. بنابراین اعلام محدوده دقیق قیمت ممکن نیست و ممکن است بر اساس میزان تقاضای روز بازار بسیار متغیر باشد.

 

در کل قیمت سیم کارت اعتباری نیز به عوامل متعددی بستگی دارد. پیش‌شماره، نوع و میزان رند بودن، صفر یا کارکرده بودن از جمله عواملی هستند که می­توانند قیمت یک سیم کارت اعتباری را تحت تاثیر قرار دهند. برای مثال سیم کارت­های اعتباری با پیش‌شماره 0919 در مقایسه با دیگر سیم کارت­های اعتباری، قیمت بالاتری دارند و تقاضا برای این نوع از سیم کارت­های اعتباری بیشتر است.

 

یک سیم کارت اعتباری 0919 نیز می­تواند بر اساس نوع و میزان رند بودن از چند صد هزار تومان تا چند ده میلیون تومان قیمت داشته باشد. برای مثال سیم کارت 1000***919 صفر معمولا با قیمتی در حدود 30 میلیون تومان عرضه می‌شود ولی سیم کارت 3030*** 919 صفر در حدود 4 میلیون تومان قیمت دارد.

 

یک مقایسه ساده میان قیمت سیم کارت اعتباری با قیمت شماره‌های رند 0912، نشان می­دهد تا چه اندازه خرید شماره رند سیم کارت اعتباری 0919 یا دیگر شماره‌های اعتباری، مقرون‌به‌صرفه است. اگر به دنبال خرید و قیمت سیم کارت اعتباری 0919 ارزان هستید، بهتر است به سامانه سیم خان سری بزنید. 

 

خرید سیم کارت همراه اول اعتباری ارزان قیمت

 

خرید سیم کارت همراه اول اعتباری ارزان قیمت

اگر قصد خرید سیم کارت همراه اول اعتباری ارزان قیمت را دارید، لازم است تا ابتدا مشخصات سیم کارت مورد نظر خود را تعیین کنید. سیم کارت­های کارکرده در مقایسه با سیم کارت های صفر، قیمت های پایین‌تری دارند.

 

شماره­های رند نیز در مقایسه با شماره­های غیررند، قیمت‌های بالاتری دارند. همچنین سیم کارت‌های اعتباری با پیش شماره های قدیمی‌تر همچون 0919 معمولا قیمت های بالاتری دارند.

 

پس از تعیین پارامترها، لازم است به این نکته توجه کنید که امکان خرید سیم کارت‌های اعتباری صفر با پیش شماره‌های جدید همچون 0990، 0992 و 0993 از فروشگاه اینترنتی همراه اول وجود دارد. سیم کارت های اعتباری با پیش شماره 0919 نیز به صورت محدود در این فروشگاه اینترنتی عرضه می‌شوند.

 

همچنین می­توانید با مراجعه به فروشگاه‌های همراه اول یا نمایندگان و فروشگاه‌های مجاز نسبت به خرید این سیم کارت‌ها اقدام نمایید. سامانه‌های تخصصی معاملات سیم کارت همچون سیم خان نیز به عرضه این سیم کارت‌ها می‌پردازند.

 

در صورتی که علاوه بر موارد گفته شده به دنبال شماره­های اعتباری رند، کارکرده یا به دنبال تنوع زیادی از شماره‌های اعتباری با پیش شماره 0919 هستید، می­توانید به فروشگاه­های معتبر یا سامانه­های معاملات تخصصی سیم کارت همچون سیم خان مراجعه نمایید. سامانه­های تخصصی سیم کارت، با بیشترین تنوع قیمت و شماره، به عرضه سیم کارت همراه اول اعتباری می­پردازند و به دلیل تنوع عرضه، قیمت‌ها در این سامانه­ها کاملا رقابتی است.

 

نحوه خرید سیم کارت همراه اول اعتباری

 

نحوه خرید سیم کارت همراه اول اعتباری

 برای خرید سیم کارت همراه اول اعتباری می­توانید به فروشگاه آنلاین این اپراتور مراجعه نمایید. برای خرید سیم کارت اعتباری لازم است تا از میان سه گزینه فیروزه‌ای، زمردی و عادی انتخاب کنید. این سه گزینه سیم کارت­های اعتباری با پیش شماره­های مختلف را به شما پیشنهاد می‌نماید.

 

قیمت سه نوع سیم کارت اعتباری عرضه شده با یکدیگر متفاوت بوده و بسته‌های خوشامدگویی متفاوتی برای سه نوع سیم کارت اعتباری تعریف شده است. برای مثال اگر به دنبال خرید سیم کارت همراه اول اعتباری با اینترنت رایگان هستید، می‌توانید سیم کارت اعتباری فیروزه‌ای درجه یک با پیش کد 0919 را انتخاب کنید. این سیم کارت اعتباری با قیمت 400 هزار تومان عرضه می­شود و بسته خوشامدگویی آن شامل 30 گیگابایت اینترنت یک ماهه است.

 

اگر به دنبال خرید سیم کارت همراه اول 0919 ارزان هستید، می­توانید گزینه‌های عرضه شده در فروشگاه اینترنتی همراه اول را بررسی کنید. قیمت سیم کارت اعتباری 0990 نیز در فروشگاه اینترنتی همراه اول 400 هزار تومان است و این پیش کد نیز برای سیم کارت اعتباری فیروزه ای درجه 1 عرضه شده است.

 

سیم کارت همراه اول اعتباری از نوع عادی که با پیش شماره 0992 و 0993 عرضه شده است، ارزان­ترین سیم کارت همراه اول اعتباری است. ارزان­ترین سیم کارت اعتباری همراه اول 20 هزارتومان قیمت دارد که دارای 4 هزار تومان شارژ اولیه و 10 هزار تومان شارژ هدیه است.

 

برخی اوقات اپراتور همراه اول طرح‌هایی مبنی بر فروش ویژه سیم کارت اعتباری همراه اول برگزار می‌نماید. در این جشنواره­ها، ممکن است امکان خرید سیم کارت همراه اول اعتباری رایگان نیز فراهم آید یا شماره‌های رند با قیمت های مناسبی عرضه شوند. برای اطلاع از این طرح ها لازم است به پرتال همراه اول سر بزنید.

 

اما اگر به دنبال تنوع زیاد و شماره‌های رند هستید یا قصد سرمایه‌گذاری در عرصه شماره­های اعتباری را دارید، بهتر است به سامانه های تخصصی معاملات سیم کارت مراجعه نمایید. در سامانه سیم خان انواع شماره های اعتباری همراه اول با بهترین قیمت­ها و بیشترین تنوع عرضه شده است. شما می­توانید با استفاده از سیستم جستجو پیشرفته، سیم کارت مورد نظر خود را بیابید و نسبت به خرید آن در سامانه اقدام نمایید.

 


راهنمای آسان تبدیل سیم کارت همراه اول به یوسیم (USIM)

راهنمای آسان تبدیل سیم کارت همراه اول به یوسیم (USIM)

شرایط، مزایا و چالش‌های خرید آنلاین سیم کارت همراه اول

شرایط، مزایا و چالش‌های خرید آنلاین سیم کارت همراه اول

خرید آنلاین سیم کارت
قیمت گذاری سیم کارت

(9 امتیاز ) 5 / 4

ثبت امتیاز

امتیاز

مراحل خرید آنلاین سیم کارت


ثبت نام

ثبت نام

برای خرید آنلاین سیم کارت ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و سپس با رمز عبوری که از طریق پیامک به شما ارسال می‌شود، به حساب کاربریتان وارد شوید.

انتخاب سیم کارت

انتخاب سیم کارت

با استفاده از جستجوگر هوشمند، از میان هزاران سیم کارت، شماره دلخواه خود را جستجو کنید. شما می‌توانید با انتخاب یک یا چند فیلتر به شماره موردنظر خود برسید.

پرداخت و دریافت کد فعال سازی

پرداخت هزینه سیم کارت

پس از پرداخت هزینه سیم کارت به صورت آنلاین، کد فعالسازی سیم کارت برای شما پیامک می‌شود. در نگهداری از این کد دقت کنید.

مراجعه به دفتر پیشخوان

دریافت سیم کارت

برای تحویل سیم کارت خریداری شده به همراه کارت ملی و کد فعالسازی به یکی از نمایندگان سیم خان در سراسر کشور مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام سامانه سیم خان