فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت ماهانا همراه

آموزش آسان ترین روش خرید شارژ همراه اول

1400/04/13

روش‌های مختلفی برای خرید شارژ وجود دارد و در این مطلب قرار است خرید شارژ همراه اول از سایت همراه اول را توضیح بدهم. همچنین در صورت مسدود شدن سیم کارت همراه اول به دلیل وارد کردن رمز شارژ اشتباه به صورت متوالی امکان رفع مسدودی سیم کارت همراه اول و پیگری شارژ وجود دارد.

برای خرید شارژ همراه اول ابتدا وارد سایت همراه اول به آدرس shop.mci.ir/charge شوید. این صفحه دارای ۳ بخش می‌باشد و برای خرید روی بخش "خرید شارژ" بزنید.

مبلغ موردنظر را انتخاب و یا برای ورود مبلغ دلخواه روی دکمه آن بزنید. در ضمن فراموش نکنید که شماره‌ای که می‌خواهید برای آن شارژ بخرید را در کادر مورد نظر بدون عدد ۰ وارد کنید.

برای مثال اگر شماره شما ۰۹۱۲۱۲۳۴۵۶۷ می‌باشد آن را بدون ۰ وارد کنید. اگر نیاز به خرید سیم کارت همراه اول 0912 را دارید کافیست به یم خان مراجعه کنید تا لیست شماره‌ها به همراه قیمت‌ها برای شما نمایش داده شود.

در مرحله بعدی باید نوع شارژ را انتخاب کنید. انواع شارژ همراه اول را می‌توانید در مقاله "آموزش بهترین روش های شارژ سیم کارت همراه اول + ۵٪ شارژ رایگان" ببینید اما در اینجا به صورت تیتروار به شما معرفی می‌کنم:

  • شارژ معولی
  • شارژ فوق‌العاده
  • طرح بانوان
  • طرح جوانان

 

در این قسمت اگر شما شامل شرایط دریافت شارژ باشید قسمت مربوط به انتخاب نوع شارژ برای شما فعال می‌شود. برای مثال اگر جوان بین ۱۸ تا ۲۵ ساله باشید، این گزینه برای شما فعال می‌شود.

یا اگر شما خانم باشید گزینه طرح بانوان برای شما فعال می‌شود.

پس از اتخاب نوع شارژ کافیست درگاه موردنظر خود را انتخاب کنید  بعد روی دکمه سبز رنگ "پرداخت" بزنید.

برای خرید شارژ از سایت همراه اول شما به رمز دوم کارت یا رمز پویا کارت بانکی خود نیاز دارید. همچنین از طریق این روش می‌توانید برای خود یا دیگران شارژ بخرید و سیم کارت اعتباری همراه اول خود یا دیگرا را شارژ نمایید.

پس از خرید به شما شماره پیگیری خرید نمایش داده می‌شود و در صورت بروز هر گونه مشکل شما می‌توانید از طریق آن شارژ خریداری شده خود ر پیگیری نمایید.

برای پیگیری شارژ همراه اول خریداری شده می‌توانید مقاله "پیگیری شارژ سیم کارت همراه اول اعتباری" را بخوانید.

در صورت بروز هر گونه مشکل در ارتباط با خرید شارژ همراه اول با مرکز پشتیبانی ۹۹۹۰ تماس بگیرید.

 

 

ثبت امتیاز :

(2 امتیاز)