فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت ماهانا همراه

هدایای مشترکین سیم کارت همراه اول به مناسبت ماه رمضان

1400/01/29

به گزارش روابط عمومی اپراتور همراه اول، با توجه به استقبال مشترکین این اپراتور از طرح مکالمه رایگان به نام ۵۵ + ۵ در سال های گذشته، این طرح مجددا به مناسبت ماه مبارک رمضان تمدید و اجرا شد.

بر طبق این طرح، مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول و همچنین سیم کارت دائمی همراه اول می‌توانند با ثبت نام در این طرح از تماس رایگان داخل شبکه استفاده کنند. ثبت نام در این طرح رایگان بوده و مشترکین پس از گذشت ۵ دقیقه از مکالمه خود طبق تعرفه، تا ۵۵ دقیقه بعدی در همان مکالمه را می‌توانند به رایگان صحبت کنند.

شما در هر زمان که این طرح را فعال کنید تنها تا پایان ماه مبارک رمضان می‌توانید از آن استفاده کنید و مهلت آن تا پایان روز ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری اعتبار خواهد داشت. با فعال‌سازی این طرح از مزایای دیگر آن نیز برخوردار خواهید بود زیرا در صورت قطع نشدن مکالمه پس از ۶۰ دقیقه و در صورت ادامه مکالمه، مجددا این شرایط تکرار خواهد شد. بدین معنا که بعد از ۶۰ دقیقه، ۵ دقیقه اول طبق تعرفه محاسبه و ۵۵ دقیقه بعدی رایگان خواهد بود.

فعالسازی طرح ۵۵ + ۵  مکالمه رایگان سیم کارت همراه اول

تمامی مشترکین همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری *10*42# از سیم کارت همراه اول خود در این طرح ثبت نام کنند. برای فعال‌سازی این طرح باید بعد از شماره‌گیری شماره ۱ را ارسال کنید. در صورتی که تصمیم به غیرفعال‌سازی این طرح دارید شماره ۵ را وارد کنید.

در نظر داشته باشید که این طرح فقط شامل مکالمات با خطوط همراه اول می‌باشد و در حالت رومینگ به شبکه روستایی و یا تماس با سایر اپراتورها قابل استفاده نمی‌باشد.

همچنین مشترکانی که از قبل بسته مکالمه همراهی، طرح‌های تخفیف تعرفه، بسته‌های ویژه مکالمه درون شبکه و یا بسته‌های مکالمه مدار فیروزه‌ای را فعال نموده‌اند، نمی‌توانند به صورت هم زمان از این طرح نیز استفاده کنند.

تعرفه مکالمه داخل شبکه (از همراه اول به همراه اول و تلفن ثابت) برای سیم کارت دائمی هر دقیقه معادل ۵۹۹ ریال و برای سیم کارت اعتباری هر دقیقه ۸۹۹ ریال می‌باشد.

به عنوان مثال اگر شما دارای سیم کارت ۰۹۱۲ همراه اول دائمی و یا سایر پیش‌شماره‌های همراه اول دائمی باشید، برای ۵ دقیقه اول هزینه‌ای معادل ۲.۹۹۵ ریال بپردازید اما در ادامه مکالمه خود تا ۵۵ دقیقه بعدی را رایگان، صحبت کنید.

برای سیم کارت اعتباری همراه اول هم به همین شکل است و اگر شما دارای سیم کارت ۰۹۱۰ اعتباری همراه اول و یا سایر پیش‌شماره‌های همراه اول اعتباری را دارید برای ۵ دقیقه اول هزینه‌ای معادل ۴.۴۹۵ ریال بپردازید و ۵۵ دقیقه بعدی را مهمان این اپراتور باشید.

مهلت زمانی استفاده از این طرح تا ۲۵ فروردین ماه لغایت تا ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری است.

کد دستوری مستقیم ثبت نام در این طرح *10*421# و برای لغو فعال‌سازی آن باید کد دستوری *10*425#را شماره‌گیری نمایید.

 

 

ثبت امتیاز :

(1 امتیاز)