فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهخرید آنلاین سیم کارت

۲۴ گیگ اینترنت رایگان ویژه خرید سیم کارت همراه اول اعتباری

1400/02/28

اگر قصد خرید سیم کارت دارید و تصمیم گرفته‌اید از میان اپراتورهای مطرح کشور، سیم کارت همراه اول تهیه کنید؛ بهتر است بدانید همراه اول به خریداران سیم کارت‌های خود چه هدیه‌ای می‌دهد.

 

اپراتورها برای جذب افراد به خرید سیم کارت و فعال‌سازی آن هدیه‌های مختلفی از جمله بسته اینترنتی رایگان می‌دهند. در این مطلب قرار است بگوییم اگر میخواهید سیم کارت اعتباری همراه اول بخرید، چه هدایایی در انتظار شماست و هزینه‌های سیم کارت همراه اول از نوع اعتباری را برای شما به صورت کامل تشریح کنیم.

 

در ابتدا باید بگویم شما می‌توانید سیم کارت اعتباری این اپراتور را از سایت همراه اول به آدرس mci.ir تهیه نمایید. همچنین می‌توانید از طریق نقاط فروش و خدمات همراه اول آن را تهیه کنید.

 

سایت‌های فروش آنلاین و اینترنتی سیم کارت همراه اول دیگری وجود دارند که در صورت معتبر بودن (به عنوان مثال داشتن نماد اعتماد الکترونیکی)، می‌توانید از آنها نیز شماره همراه اول دلخواه خود را بخرید.

 

بسته خوش آمد گویی همراه اول به مشترکین جدید سیم‌کارت‌های اعتباری شامل موارد زیر است:

 

۲۴ گیگابایت اینترنت رایگان: مهلت استفاده از این بسته ۶ ماه می‌باشد و مشترکین این بسته را به صورت ماهیانه ۴ گیگابایت دریافت می‌کنند. همچنین مهلت استفاده از این ۴ گیگابایت ۷ روز است.

 

بعد از خرید و فعال‌سازی سیم کارت، این بسته به صورت خودکار در ۶ ماه متوالی فعال می‌شود و دیگر نیازی به فعال‌سازی جداگانه و یا شماره‌گیری کد دستوری خاصی نیست.

 

اگر نیاز دارید بسته اینترنتی بسته اینترنتی، بسته مکالمه و یا بسته ترکیبی در طول زمان استفاده از این بسته خوش آمد گویی فعال کنید، مانعی ندارد و می‌توانید همزمان چندین بسته دیگر را فعال کنید.

 

بهتر است بعد از خرید سیم کارت همراه اول اعتباری خود، اپلیکیشن همراه من را نیز نصب کنید زیرا از طریق این برنامه می‌توانید مانده اینترنت خود را چک کنید. با شماره‌گیری کد دستوری *100*10# و *100*0# نیز می‌توانید استعلام بگیرید.

 

علاوه بر اینترنت رایگان، همراه اول به شما ۱۰ هزار تومان اعتبار اولیه می‌دهد. اما این اعتبار درزون شبکه است و شما تنها می‌توانید با دارندگان شماره‌های همراه اول دیگر و تلفن ثابت تماس بگیرید و از این اعتبار استفاده کنید. این شارژ رایگان همراه اول پس از اولین شارژ برای مشترک فعال می‌شود.

 

همانند بسته اینترنت، شارژ رایگان همراه اول نیز به صورت خودکار پس از فعال‌سازی سیم کارت، فعال می‌شود. از این اعتبار می‌توانید برای مکالمه درون شبکه،ارسال اس ام اس، استفاده و یا خرید بسته اینترنت استفاده کنید.

 

مجددا اگر نیاز دارید بسته اینترنتی، بسته مکالمه و یا بسته ترکیبی در طول زمان استفاده از این بسته خوش آمد گویی فعال کنید، مانعی ندارد و می‌توانید همزمان چندین بسته دیگر را فعال کنید.

 

اینترنت رایگان و جوایز دیگر؛ ویژه روشن کردن خطوط خاموش

 

همراه اول علاوه بر اینترنت و اعتبار رایگان، ۴۰۰۰ هزار تومان اعتبار اولیه نیز برای مشترکین اعتباری جدید خود در نظر گرفته است. همچنین یک بسته ترکیبی شامل ۱۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه به مدت ۱ ماه و ۱ گیگابایت اینترنت به مدت ۱ ماه نیز شامل هدایای خوش آمد گویی همراه اول برای مشترکین جدید اعتباری است.

 

خب اگر با وجود این هدایا و نیاز خود تصمیم به خرید سیم کارت اعتباری همراه اول گرفته‌اید؛ در قسمت بعدی هزینه‌های این نوع سیم کارت را توضیح می‌دهم.

 

تعرفه مکالمه سیم کارت اعتباری همراه اول به شرح زیر است:

 

همراه اول اعتباری به تلفن ثابت، به همراه اول و به ایرانسل یا رایتل به ازای هر دقیقه مکالمه ۸۹۹ ریال است.

 

در گذشته تعرفه تماس‌ها یکسان نبود اما همراه اول در راستای ساده‌سازی تعرفه‌های مکالمه اقدام به یکسان یازی این هزینه‌ها نموده است. تاریخ اجرای طرح یکسان‌سازی تعرفه‌ها اول مهر ماه سال ۱۳۹۷ بود و این طرح همزمان برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول اعمال می‌گردد.

 

تعرفه پیامک سیم کارت اعتباری همراه اول به شرح زیر است:

 

پیام کوتاه فارسی ۱۰۶ ریال به ازای هر صفحه و پیام کوتاه انگلیسی ۲۶۴ ریال به ازای هر صفحه محاسبه می‌شود.

 

تعرفه اینترنت نوترینو سیم کارت اعتباری همراه اول به شرح زیر است:

 

تعرفه هر کیلوبایت تبادل اطلاعات ۰.۶ ریال و تعرفه سایت‌های منتخب داخلی ۰.۳ ریال است.

 

منظور از سایت‌های منتخب داخلی، سایت‌هایی است که اپراتور همراه اول به ازای وب‌گردی در این سایت‌ها هزینه کمتری را از مشترک می‌گیرد. همچنین در برخی از طرح‌ها که اینترنت رایگان ارائه می‌دهد ذکر می‌کند که این بسته اینترنت رایگان مخصوص سایت‌های داخلی است.

 

همچنین اگر فردی را تشویق به خرید سیم کارت اعتباری همراه اول نمایید، تا ۱ سال به میزان ۱۰٪ از مبلغ شارژ آن فرد از طرف همراه اول به شما هدیه داده می‌شود.

 

شارژی وقت دوستت شارژه

مشترکین جدید سیم کارت‌های اعتباری همراه اول (تا ۳۰ روز پس از فعال‌سازی یا ترابرد به همراه اول) می‌توانند شماره یک مشترک اعتباری همراه اولی که به آنها پیشنهاد همراه اولی شدن را داده است، از طریق شماره‌گیری کد دستوری *10*3411# به عنوان معرف ثبت نمایند و تا یک سال پس از هر اعمال شارژ توسط ایشان، از طرف همراه اول به میزان ۱۰٪ مبلغ شارژ به معرف هدیه داده خواهد شد.

 

برای حذف معرف کد دستوری *10*3415# و برای استعلام کد دستوری *10*3410# را از خط همراه اول شماره‌گیری نمایید.

 

اگر از قبل سیم کارت همراه اول اعتباری دارید، دیگر نیاز به خرید مجدد نیست می‌توانید آن را دوباره فعال و از هدایایی که همراه اول به مشترکین قدیمی خود می‌دهد؛ استفاده کنید.

 

اینترنت رایگان و جوایز دیگر؛ ویژه روشن کردن خطوط خاموش

ثبت امتیاز :

(12 امتیاز)