فروشگاه اینترنتی خط تهران همراه
فروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

انتقال مالکیت سیم کارت ۰۹۱۲ همراه اول به صورت غیرحضوری

1400/12/04

بدون هیچ مقدمه‌ای بریم سراغ اصل مطلب: چجوری سیم کارت ۰۹۱۲ رو به صورت غیرحضوری سند بزنیم؟ آیا این کار امکانپذیر هستش؟ ابتدا اجازه بدین علت اینکه چرا اپراتور همراه اول اجازه به نام زدن سیم کارت رو بدون حضور صاحب سیم کارت نمیده رو توضیح بدم. در ادامه روش‌های انتقال سند این خط رو بدون حضور صاحب خط معرفی می‌کنم.

 

فرض کنیم شما سیم کارت ۰۹۱۲ دارین و بعد از قیمت گذاری و تبلیغ در سایت‌های مختلف مشتری رو پیدا کردین اما توی یه شهر نیستین و برای انتقال سند نیاز هستش که هر دو {خریدار و فروشنده} در یکجا حضور داشته باشین تا فرآیند انتقال سند به صورت قانونی انجام بشه. {برای انتقال سند خط باید به دفتر پیشخوان دولت مراجعه کنید}

 

ترفند انتقال شارژ همراه اول به همراه اول و ایرانسل

 

اما واقعیت اینطور نیست و در دو شهر متفاوت و دور هستین، تکلیف چیه؟ علت الزام حضور مالک خط و کسی که قصد خرید سیم کارت ۰۹۱۲ رو داره چی هستش:

 

همراه اول، اپراتور خطوط دائمی ۰۹۱۲  به دلیل جلوگیری از کلاهبرداری و .... طبق قانون به نام زدن سند رو اجبارا؛ حضوری در نظر گرفته و شرایطش به صورت زیر هستش:

 

  • حضور مالک + خریدار
  • کارت ملی هر دو طرف
  • امضا و اثر انگشت هر دو طرف
  • احراز هویت چهره با عکس کارت ملی هر دو طرف

 

 

همه این کارها مو به مو در دفتر پیشخوان دولت توسط اپراتور دفتر انجام میشه تا انتقال سند به صورت قانونی و بدون تخلف انجام بشه. جزئیات این مراحل به صورت زیر است:

 

۱.ارائه کارت ملی فروشنده و خریدار

۲.خواندن برگه‌های انتقال سند + امضا و اثر انگشت

۳.بررسی چهره و عکس کارت ملی برای احراز هویت

 

نکته: اگر دارای خط ۰۹۱۲ همراه اول هستید و می‌خواهید آن را بفروشید اما به نام شما نیست، امکان به نام زدن را ندارید حتی اگر سال‌های سال است که از خط استفاده می‌کنید.

 

اقساطی، سیم کارت ۰۹۱۲ بخرید {سود ماهیانه کم}

 

البته در حین سند زدن به سیم کارتی که به نام خریدار است یک کد ارسال می‌شود و برای تائیدیه نهایی به این کد نیاز است. اگر هم از قبل خطی به نام خریدار نیست می‌تواند یک شماره را به عنوان معرف استفاده کند.

 

پس حتما متوجه اینکه چرا باید این مراحل حتما به صورت حضوری انجام بشه، شدین. درسته؟ اما اگه بخواین خط دائمی همراه اول رو به اسم کسی که در شهر شما نیست بزنین، چیکار میشه کرد؟ آیا راه حلی وجود داره؟ یا حتما باید هزینه کنین و این سختی رو در نظر بگیرین و ادامه ماجرا ... اگه ناامید شدین بهتره ادامه مطلب رو بخونین!

 

راهکار انتقال سند سیم کارت ۰۹۱۲ به صورت غیرحضوری

 

راهکار سند زدن سیم کارت ۰۹۱۲  به صورت غیرحضوری

در شرایط خاص شما می‌توانید بدون حضور یکی از طرفین، سیمکارت را به اسم شخص دیگری بزنید. برای درک بهتر با یک مثال شروع میکنم.

 

ارزانترین خطوط ۰۹۱۲ را در این صفحه ببینید

 

فرض کنید من یک سیم کارت ۰۹۱۲ کد ۵ دارم و میخواهم آن را بفروشم. آن را در سایت سیم خان آگهی کرده‌ام و با توجه به تماس‌های مشتریان یا یک نفر از آنها به توافق رسیده‌ام اما مشکل اینجا ست که من در تهران هستم و خریدار در شهر تبریز!

 

ترفند: اگر برای استعلام قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ خود به دنبال یک کارشناس باتجربه هستید می‌توانید با واحد قیمت گذاری خط سیم خان تماس بگیرید. این خدمت رایگان است و در صورت تمایل می‌توانید از خدمت فروش فوری سیمکارت نیز استفاده کنید.

 

اگر بخواهیم روند به نام زدن را به صورت معمول خود طی کنیم من باید به آن شهر سفر کنم و یا اینکه ایشان به تهران بیایند. همه  این پروسه نیازمند گذاشتن وقت و صرف هزینه و دردسرهای خاص خودش است. اما راهکار حل این مشکل چیست؟

 

روش قانونی: از طریق وکالتنامه است

 

وکالتنامه! آیا درباره این موضوع چیزی شنیده‌اید؟

وکالتنامه، همانطور که از اسمش پیداست برگه‌ای قانونی است که از طرف صاحب خط به فرد موردنظر داده می‌شود تا به جای وی و بدون حضور شخص کارهای مربوط به انتقال سند را انجام دهد.

 

سیم کارت 0912 ارزان رو نقدی بخریم یا قسطی

 

حالا فرض کنید به جای سفر و مشکلات دیگرش یک وکالتنامه به خریدار سیم کارتم بدهم تا بتواند به صورت قانونی و بدون حضور من به دفتر پیشخوان دولت برود و خط را به نام خودش یا هرکسی که می خواهد بزند.

 

نکته: افراد می‌توانند با داشتن وکالتنامه از طرف صاحب اصلی سیمکارت بدون حضور وی، آن را به نام هر شخصی که می‌خواهند بزنند.

 

از طریق این روش دیگر نیازی به حضور من نیست و صاحب جدید سیم کارت می‌تواند با ارائه کارت شناسایی (کارت ملی) و برگه وکالتنامه به راحتی کارهای انتقال سند را انجام دهد.

 

رازهایی که باید درباره توقیف قضایی سیم کارت 0912 بدانید

 

در واقع فردی که دارای وکالتنامه است می‌تواند هر کاری که صاحب سیمکارت می‌تواند انجام دهد را انجام دهد. برای مثال پرینت خط را تهیه کند و یا اینکه سیم کارت را بسوزاند و یا سلب امتیاز کند. آن را بفروشد و به نام شخص دیگری بزند.

 

شرایط اصلی دادن وکالتنامه برای انتقال سند سیم کارت ۰۹۱۲

 

شرایط اصلی وکالتنامه چیست؟

برای اینکه وکالتنامه دارای اعتبار باشد باید مشخصات کامل صاحب سیم کارت + مشخصات کامل سیم کارت و همچنین مشخصات شخصی که قرار است دارای وکالت باشد، در برگه وکالتنامه درج شود.

 

چگونه سیم کارت 0912 خود را به بالاترین قیمت بفروشیم؟

 

بنابراین اگر می‌خواهید به صورت غیرحضوری سیم کارت ۰۹۱۲ خود را به اسم کسی که در شهر شما نیست بزنید فقط کافیست یک وکالتنامه قانونی به وی بدهید. در این شرایط خریدار می‌تواند بدون حضور مالک سیم کارت، آن را به نام خود بزند و معامله انجام بگیرد.

 

مزیت این روش نسبت به روش حضوری این است که در شرایطی که فروشنده و خریدار در یک شهر نباشند، بدون حضوری فروشنده نیز می‌توانید ۰۹۱۲ را به نام خود و یا هر شخص دیگری بزنید.

 

نکته: هر فرد می‌توانید نهایتا تا ۱۰ عدد سیم کارت به نام خود بزند.

 

انتقال سند سیم کارت ۰۹۱۲ همراه اول به صورت غیرحضوری اما غیرقانونی!

روش دیگری وجود دارد که غیرقانونی است و تخلف محسوب می‌شود و اگر در روند مراحل مشکلی به وجود بیاید دیگر شما نمی‌توانید قانونی اقدام و  در صورت لزوم پیگیری و شکایت کنید. این روش توصیه نمی‌شود اما بهتر است بدانید که همچین روشی نیز وجود دارد اما ریسک انجام آن به عهده خودتان است.

 

سیم کارت 0912 صفر بهتر است یا کارکرده

 

در این روش، پس از واریز وجه توسط شخصی که خط را از شما خریده است، سیم کارت را به نام مدیر دفتر پیشخوان دولت در شهر خریدار می‌زنید و آن فرد مجددا سیم کارت را به نام شخص خریدار می‌زند.

 

بدین ترتیب دیگر نیازی به حضور شما و دادن وکالتنامه نیست و انتقال سند انجام می‌پذیرد.

 

مشکلات انتقال سند سیم کارت ۰۹۱۲ به صورت غیر قانونی

 

مشکلاتی که ممکن است به وجود آیند:

 

ممکن است نتوانید مدیر دفتری را پیدا کنید که قبول کند و این کار را برای شما انجام دهد. {این کار تخلف است و در صورت مشاهده توسط بازرس همراه اول، ممکن است مجوز دفتر پیشخوان دولت باطل شود}

ممکن است مدیر دفتر ۱۰ عدد سیم کارت به نام خودش داشته باشد و دیگر نتوانید سیم کارت جدیدی را به نام خودش ثبت کند.

فرآیند انتقال سند از شما به مدیر دفتر و از وی به نام شخص خریدار زمانبر باشد.

 

در این بین احتمال کلاهبرداری نیز ممکن است وجود داشته باشد، بنابراین با اطلاع از همه اتفاقات ممکن تصمیم بگیرید.

 

راه‌حل بعدی نیز تخلف محسوب می‌شود اما روشی است که شما می‌توانید به وسیله آن بدون حضور فروشنده و خریدار در یک محل، خط ۰۹۱۲  را به نام شخص دیگری بزنید.  برای این کار می‌بایست خریدار وجه را به حساب بانکی فروشنده واریز کند و سپس فروشنده با دریافت عکس کارت ملی خریدار به دفتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و سیمکارت را به صورت غیرمجاز و بدون حضوری خریدار به اسم فروشنده بزند.

 

در ادامه خریدار می‌بایست به دفتر پیشخوان دولت محل خو مراجعه کرده و درخاست تعویض سیم کارت انجام دهد تا خط ۱۲ به نام شده بر روی یک پوکه خام فعال و تحویل وی داده شود.


چگونه در یک گوشی ۲ تا اکانت واتس اپ نصب کنیم؟ معرفی واتس اپ عادی و بیزینسی

چگونه در یک گوشی ۲ تا اکانت واتس اپ نصب کنیم؟ معرفی واتس اپ عادی و بیزینسی

خرید سیم کارت همراه اول با فناوری 5g {آپدیت سال ۱۴۰۱}

خرید سیم کارت همراه اول با فناوری 5g {آپدیت سال ۱۴۰۱}

خرید آنلاین سیم کارت
قیمت گذاری سیم کارت

(29 امتیاز ) 5 / 4

ثبت امتیاز

امتیاز

مراحل خرید آنلاین سیم کارت


ثبت نام

ثبت نام

برای خرید آنلاین سیم کارت ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و سپس با رمز عبوری که از طریق پیامک به شما ارسال می‌شود، به حساب کاربریتان وارد شوید.

انتخاب سیم کارت

انتخاب سیم کارت

با استفاده از جستجوگر هوشمند، از میان هزاران سیم کارت، شماره دلخواه خود را جستجو کنید. شما می‌توانید با انتخاب یک یا چند فیلتر به شماره موردنظر خود برسید.

پرداخت و دریافت کد فعال سازی

پرداخت هزینه سیم کارت

پس از پرداخت هزینه سیم کارت به صورت آنلاین، کد فعالسازی سیم کارت برای شما پیامک می‌شود. در نگهداری از این کد دقت کنید.

مراجعه به دفتر پیشخوان

دریافت سیم کارت

برای تحویل سیم کارت خریداری شده به همراه کارت ملی و کد فعالسازی به یکی از نمایندگان سیم خان در سراسر کشور مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام سامانه سیم خان