فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

اپلیکیشن کاربردی همراه من

1399/06/12

زمانی که تلفن‌های همراه هوشمند وارد زندگی ما شدند دیگر همه کارهای بانکی و اطلاع از حساب را به راحتی میتوان با تلفن همراه انجام داد. اپراتورهای موجود در کشور ما نیز چند سالی هست که خدمات خود را به صورت یک اپلیکیشن برای تلفن همراه در اختیار مشترکین خود قرار داده اند. یکی از این اپراتور ها، همراه اول  است که میتوان گفت مدتی تقریبا طولانی است که از اپلیکیشن همراه من استفاده می کند.

 

اپلیکیشن همراه من برای گوشی‌های با سیستم عامل اندروید به شکل رسمی عرضه شده است و کاربران می‌توانند از طریق لینک مستقیم قرار گرفته در سایت، گوگل پلی، کافه بازار و... از اپلیکیشن MyMCI و امکانات فراوان آن بهره‌مند شوند.

البته در حال حاضر در قسمت دانلود اپلیکیشن سایت همراه اول، چیزی به نام نسخه  ios وجود ندارد و به جای آن، همراه اول نسخه تحت وب را پیشنهاد کرده است، البته که این نسخه چیزی از نسخه اندروید کم ندارد و تنها تفاوت، رابط کاربری است.

 

با نصب اپلیکیشن همراه من اینترنت رایگان بگیر!!

شما بعد از نصب و ثبت نام برای اولین بار در این برنامه میتوانید یک گیگ اینترنت رایگان دریافت کنید، چند لحظه بعد از ورود ، اطلاعیه‌ای روی صفحه موبایل شما مبنی بر آموزش استفاده از اپلیکیشن همراه من ظاهر می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم اگر علاقه‌مند به دریافت 1 گیگابایت اینترنت رایگان هستید، این آموزش‌ها را تا انتها دنبال کنید. البته با مشاهده ین اموزش شما با محیط برنامه به خوبی آشنا میشوید، اما اگر شما از قبل در این برنامه ثبت نام کرده اید کافی است اطلاعات خود شامل شماره سیم کارت و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد اپلیکیشن همراه من شوید.

 

ویژگی‌های همراه من

بعد از ورود به اپلیکیشن مدیریت حساب اختصاصی همراه اول، همراه من امکان مشاهده موجودی وشارژرا در محدوده های جداگانه را در نظر گرفته است و حتی شما میتوانید ریز مکالمات خود را مشاهد کنیدو در قسمتی از این برنامه که در بالای اپلیکیشن همراه من قرار دارد شما می‌توانید به نموداری از میزان مصرف اینترنت، میزان اعتبار باقیمانده سیم کارت (اعتباری و دائمی)، بسته های فعال اینترنت، تماس و پیامک و میزان امتیاز در باشگاه فیروزه‌ای همراه اول دسترسی داشته باشید.

از ویژگی‌های مهم اپلیکیشن همراه من می‌توان به امکان برخورداری از تخفیف‌ها اشاره کرد. در نظر داشته باشید که در صورت انجام هر تراکنش با استفاده از این برنامه، امتیازی دریافت می‌کنید که با استفاده از این امتیازات، می‌توانید بسته‌های اینترنت و تماس رایگان دریافت کنید و یا با تبدیل آن به کارت قرعه‌کشی باشگاه فیروزه‌‌ای همراه اول، شانس خود برای پیروزی در قرعه‌کشی بزرگ همراه اول را افزایش دهید.

 

بخش‌های متعدد اپلیکیشن همراه من

اما بغیر از بخش خانه که بخش اصلی برنامه همراه من است، قسمت‌های دیگری نیز مانند صورتحساب من، خدمات من، علاقه‌مندی‌ها و پشتیبانی وجود دارد که  آنها را معرفی میکنیم.

خدمات من

در بخش خدمات من، شما میتوانید گزینه‌های اینترنت نوترینو، آوای انتظار، طرح‌های تشویقی، تاریخچه طرح‌ها، پیامک‌های تبلیغاتی، خدمات مبتنی بر محتوا، کدهای دستوری، پیامگیر صوتی، محدودیت مکالمه، ردیابی گوشی و قطع و وصل خط را مشاهده کنید.

صورتحساب من

در بخش صورتحساب من، گزینه‌های میان دوره و پایان دوره برای مشاهده کارکرد حساب و پرداخت قبض خود قرار گرفته است. در کنار آنها، گزینه‌های تاریخچه پرداخت قبض، ریز مکالمات، هدیه شتاب در پرداخت، تقسیط بدهی، افزایش بستانکاری، عدم چاپ قبض، انتقال اعتبار، شارژ، تاریخچه خرید سرویس و جیرینگ وجود دارد که می‌توانید از آنها به سادگی استفاده کنید.

 

مدیریت حساب اختصاصی

پرداخت صورتحساب

قسط بندی بدهی( مختص سیم کارت های دائمی)

موجودی سیم کارت(دائمی و اعتباری)

خرید بسته های اینترنت

خرید شارژ

گزارش کامل ریز مکالمات

مشاهده تاریخچه فعالیتها

دریافت هدایا و جوایز(باشگاه فیروزه ایی)

انتقال اعتبار

فعال کردن آوای انتظار

مدیریت پیامک های تبلیغاتی(فعال سازی یا غیرفعال کردن)

یافتن گوشی مفقود شده

مشاهده اطلاعات دقیق سیم کارت

 

ضعف‌های موجود برنامه همراه من

تمام برنامه‌های موجود در دنیا شامل نقاط ضعفی هستند که اگر به درستی شناسایی شوند و برای برطرف شدن آن اقداماتی انجام شود سبب ارتقای برنامه و افزایش کاربران آن می‌شود. برنامه همراه من هم از این قاعده مستثنا نیست.

  1. نبود امکانات و خدمات جانبی در این اپلیکیشن: به طور مثال اپلیکیشن همراه من می‌توانست خدماتی مانند بیمه‌های مختلف و دیگر خدمات جانبی گوناگون را به کاربران خود ارائه بدهد.
  2.  قطعی‌های مکرر و بی‌موقعی در این برنامه: یک از ضعف هایی که در هنگام تست با آن مواجه شدیم. برای بررسی بیشتر مجبور بودیم چند دقیقه‌ای را صبر کنیم و دوباره آن را تست کنیم. قطعی موجود در این اپلیکیشن به این‌گونه است که به طور کلی امکان ورود به اپلیکیشن را سلب می‌کند.
  3. طولانی بودن پروسه ورود و خروج به اکانت مربوط به هر سیم کارت: اگر شما جزء افرادی هستید که بیش از یک سیم کارت دارند به احتمال زیاد با مشکل ورود و خروج به اکانت مورد نظر برای استفاده از خدمات مربوط به هر سیم کارت مواجه خواهید شد.
  4. فرایند طولانی دریافت رمز دوم:
بررسی-برنامه-ایرانسل-من

بررسی برنامه ایرانسل من

قبلی
رومینگ-چیست

رومینگ چیست

بعدی

ثبت امتیاز :

(2 امتیاز)