فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

بررسی برنامه ایرانسل من

1399/06/10

بررسی برنامه ایرانسل من

ایرانسل اپراتور دوم تلفن همراه در کشور، که برای نخستین بار در کشور ایران در جهت آسان سازی مدیریت حساب، برنامه ای با نام ایرانسل من ارائه کرده است که تنها برنامه ارائه شده از سوی اپراتور ایرانسل میباشد.

این اپلیکیشن رایگان که برای پلتفرم های iOS، اندروید و جاوا منتشر شده، به کاربران ایرانسل خدماتی از قبیل مدیریت حساب، خرید بسته های افزایشی، پرداخت قبوض و راهنمایی و پشتیبانی را ارائه می کند.

در گذشته مشترکین برای اطلاع از میزان مصرف از حساب خود باید از کدهای دستوری استفاده میکردند، اما امروزه کاربران با استفاده از این برنامه به راحتی میتوانند از میزان مصرف حساب خود مطلع شوند.این برنامه قابلیت های جالبی دارد که کار مشترکین ایرانسل را راحت تر کرده است قابلیت هایی نظیر اطلاعات حساب و خرید شارژ وبسته های اینترنت بدون استفاده از کد های دستوری و جالب تر اینکه برنامه ایرانسل من یا همان مای ایرانسل به دو زبان رایج فارسی و انگلیسی قابل دسترسی است.

نصب و فعالسازی برنامه ایرانسل من

شما میتوانید این برنامه را از سایتهای مختلفی دانلود کنید و آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید، پس از نصب برنامه شما باید شماره همراه، وایمکس یا اینترنت ثابت خود را وارد نمایید.

پس از انتخاب گزینه ورود شما باید رمز عبورخود را وارد نمایید، که دریافت رمز عبور دو حالت دارد:

1.رمز عبور یکبار مصرف که بصورت پیام برای شما ارسال میشود.

2.رمز عبوری که شما باید آن را در سایت مای ایرانسل ثبت کنید که این رمز باید حداقل 8 کارکتر باشد.

پس وارد کردن مز عبور صحیح شما وارد برنامه میشوید.

 

امکانات برنامه ایرانسل من

بخشی از برنامه شامل خدمات پرداخت میشود که عبارت اند از:

خرید سرویس بیمه

خرید شارژ و پرداخت صورتحساب ایرانسلی

خرید بسته‌های افزایشی ایرانسل در انواع حجم‌ها و مدت زمان‌های مختلف

ساخت و خرید بسته‌های ترکیبی

امکان هدیه بسته اینترنت به دیگران

امکان انتقال شارژ به دیگران

 

قسمت دیگری که کاربران از آن حداکثر استفاده را میبرند قسمت مدیریت حساب ایرانسلی است :

نمایش اطلاعات حساب: باقیمانده حد اعتبار، موجودی، بدهی، کارکرد، مبلغ قابل پرداخت

نمایش باقیمانده بسته اینترنت و بسته مکالمه و پیامک

تمدید خودکار بسته‌های اینترنت در صورت اتمام حجم یا انقضای زمان بسته

امکان مدیریت همزمان چندین حساب ایرانسلی

مدیریت حساب چندکاربره و اشتراک گذاری اینترنت (فعال‌سازی، خرید بسته، افزودن و یا حذف کاربر)

دسترسی به حساب کاربری

نمایش طرح تعرفه فعلی و امکان تغییر آن

مشاهده امتیازات ایرانسلی و تبدیل آنها به مکالمه و یا پیامک

نمایش و فعال‌سازی طرح‌های تشویقی بر اساس نوع سرویس و حساب

نمایش هشدار درباره وضعیت حساب، بدهی

نمایش طرح‌های تشویقی بر اساس نوع سرویس و حساب

مشاهده فهرست سرویس‌های ارزش افزوده فعال و امکان عضویت در آنها

مشاهده پیشنهادات جشنواره

نمایش کد قفل گشای شخصی

اصلاح مشخصات کاربری

تبدیل سیم کارت ایرانسل از اعتباری به دائمی

مشاهده صورتحساب و ریزمکالمات

امکان بازیابی شارژ مخدوش ایرانسل

امکان فعالسازی انواع آهنگ و پیام پیشتاز

امکان فعالسازی کارت ویزیت ایرانسلی

شرکت در حراج شماره‌های رند

 

بخشی که کاربران به راحتی میتوانند مشکلات و سوالات خود را مطرح کنند بخش پشتیبانی و راهنمایی است:

 

تعیین وقت مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل

طرح و پیگیری شکایت

ارجاع و پیگیری درخواست‌ها و بازبینی آنها

تماس با مرکز تماس

سوالات متداول

دسترسی آسان به شبکه‌های اجتماعی ایرانسل

پشتیبانی-و-پاسخگویی-همراه-اول

روش‌های تماس رایگان با پشتیبانی همراه اول؛ سامانه ۹۹۹۰

قبلی
اپلیکیشن-کاربردی-همراه-من

اپلیکیشن کاربردی همراه من

بعدی

ثبت امتیاز :

(2 امتیاز)