فروشگاه اینترنتی خط تهران همراه
فروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

راهنمای جامع خرید اینترنتی سیم کارت همراه اول رایگان

1400/04/02

در این مقاله در خصوص سیم کارت همراه اول رایگان توضیحاتی ارائه شده است و شرایط دریافت، نحوه دریافت و فعال سازی سیم کارت­های رایگان شرح داده شده است. همچنین این مقاله شامل توضیحاتی در خصوص سیم کارت­های دانشجویی و سیم کارت­های جوانان می­باشد که با قیمت مناسب و شرایط ویژه واگذار می­شوند.

 

می­توانید سیم کارت همراه اول رایگان بخرید، اما چگونه؟

اگر یک سیم کارت همراه اول لازم دارید، باید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی یا دفاتر خدمات ارتباطی و نمایندگی فروش همراه اول، نسبت به خرید سیم کارت مورد نظر خود اقدام کنید. برای آشنایی با روش­های خرید سیم کارت همراه اول می­توانید به مقاله مربوطه مراجعه کنید. البته می­توانید از سامانه تخصصی معاملات سیم کارت سیم خان نیز، نسبت به خرید آنلاین سیم کارت مورد نظر خود اقدام نمایید. مقاله­ای با عنوان خرید آنلاین سیم کارت، شما را با جزییات بیشتری در این زمینه آشنا می­نماید. اما آیا ممکن است بدون پرداخت هزینه، صاحب سیم کارت همراه اول شوید؟ با ما همراه باشید.

 

سیم کارت همراه اول رایگان

شما می­توانید بدون پرداخت هزینه، صاحب سیم کارت همراه اول رایگان شوید. اپراتور همراه اول با طرح‌های ویژه و با شرایط ویژه‌ای اقدام به واگذاری سیم کارت همراه اول به صورت رایگان به افراد واجد شرایط می­نماید. این واگذاری­ها از طریق فروشگاه اینترنتی همراه اول و به صورت غیرحضوری یا از طریق دفاتر خدمات ارتباطی و نمایندگی­های معتبر فروش و به صورت حضوری انجام می­شود.

در صورتی که اقدام به خرید سیم کارت رایگان به صورت غیرحضوری نموده باشید، سیم کارت شما از طریق پست به آدرس درج شده ارسال می­شود. توجه کنید در دوره­های زمانی مختلف و تحت عنوان طرح­های ویژه، امکان واگذاری رایگان وجود دارد.

اگر می­خواهید سیم کارت رایگان را از دست ندهید، لازم است تا به سایت همراه اول سر بزنید تا از طرح­های ویژه خبردار شوید. برای مثال در سال ۹۸، هر مشترک همراه اول می­توانست در فاصله زمانی عید سعید قربان تا غدیر نسبت به خرید سیم کارت همراه اول رایگان اقدام نماید. در ادامه مقاله برخی از مهم­ترین این طرح­ها را معرفی می­کنیم.

 

شرایط و نحوه دریافت سیم کارت همراه اول رایگان برای سرپرست خانوار

 

سیم کارت همراه اول رایگان سرپرست خانوار

سرپرستان خانوارها برای دریافت کد سجام سهام عدالت و برای دریافت وام ویژه حمایت از خانوارها در ایام کرونا به یک شماره به نام سرپرست خانوار نیاز داشتند. همراه اول در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود و برای حمایت حداکثری از مشترکان خود، اقدام به واگذاری سیم کارت همراه اول رایگان به سرپرستان خانوار نمود. سیم کارت همراه اول رایگان سرپرست خانوار که سیم کارت رایگان همراه اول تامین اجتماعی نیز نامیده می­شود، سیم کارت­های رایگانی هستند که به سرپرستان خانوار واگذار می­شود. تمامی سرپرستان خانواری که هیچ سیم کارتی به اسم آنها ثبت نشده است، می­توانند در قالب این طرح صاحب سیم کارت شوند.

 

سیم کارت همراه اول رایگان سرپرست خانوار هیچ تفاوتی با دیگر سیم کارت­های اعتباری ندارد و صاحب آن می­تواند از تمامی بسته­ها و طرح‌های ویژه سیم کارت­های اعتباری استفاده نماید. از نظر حقوقی نیز، سرپرست خانوار صاحب این سیم کارت است و مسئولیت سیم کارت از نظر قانونی بر عهده صاحب آن یعنی سرپرست خانوار است.

 

نحوه خرید سیم کارت همراه اول سرپرست خانوار

دریافت سیم کارت همراه اول رایگان سرپرست خانوارها، هم از طریق مراجعه حضوری به دفاتر خدمات ارتباطی و نمایندگی­های فروش و هم به صورت ثبت نام سیم کارت همراه اول رایگان در بخش مربوطه در پرتال همراه اول ممکن است.

در حال حاضر، به دلیل شیوع کرونا و برای جلوگیری از ازدحام، ثبت نام تنها به صورت غیرحضوری و در پرتال فراهم شده است. با ثبت نام از طریق فروشگاه همراه اول، سیم کارت رایگان شما از طریق پست بدون هزینه و بسیار سریع به شما تحویل می­شود. البته ثبت نام برای دریافت سیم کارت رایگان سرپرستان خانوار در محدوده زمانی مشخصی فعال بوده و در حال حاضر فعال نمی‌باشد.

 

فعال سازی سیم کارت همراه اول رایگان سرپرست خانوار

فعال­سازی این سیم کارت­ها مشابه دیگر سیم کارت­های اعتباری همراه اول است. برای آشنایی با جزییات بیشتر به مقاله راهنمای جامع فعال سازی سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول مراجعه نمایید.

 

عرضه سیم کارت رایگان سرپرست خانوار توسط دیگر اپراتورها

همراه اول تنها اپراتوری نیست که اقدام به عرضه سیم کارت رایگان برای سرپرستان خانوار نموده است. این طرح توسط اپراتور ایرانسل و رایتل نیز اجرا شده است. این اپراتورها نیز از طریق ثبت نام اینترنتی و از طریق فروشگاه مجازی خود، اقدام به عرضه سیم کارت­های رایگان سرپرست خانوار می­نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانید به پرتال این اپراتورها مراجعه نمایید.

 

شرایط و نحوه دریافت سیم کارت همراه اول رایگان برای دانش آموز

 

سیم کارت همراه اول رایگان دانش آموزی

سیم کارت همراه اول رایگان دانش آموزی یا سیم کارت رایگان زیر ۱۸ سال همراه اول، سیم کارت اعتباری همراه اول با پیش‌شماره اختصاصی ۰۹۹۴ است که به افراد بالای ۶ سال و زیر ۱۸ سال واگذار می­شود. این سیم کارت­ها که انارستان نامیده می­شود، ویژگی­های بسیار جالبی دارند و برای اولین بار در کشور توسط اپراتور همراه اول عرضه شده اند.

اپراتور ایرانسل نیز اخیرا سیم کارت مشابهی را عرضه نموده است. این سیم کارت­ها مشابه دیگر سیم کارت­ها برای مکالمه و ارسال پیامک قابل استفاده‌اند اما دارای اینترنت امن و پرسرعت با انواع بسته‌ها با امکانات مختلف می­باشند. این سیم کارت ایمن برای دانش آموزان، امکان استفاده از انواع برنامه های جذاب همچون سرویس دیجیتون را فراهم می­نماید.

 

سیم کارت همراه اول رایگان انارستان، دارای ۵۰۰ تومان شارژ اولیه است و به صورت خودکار اینترنت سالم آن فعال شده است. امکان اشتراک رایگان در سرویس دیجیتون با این سیم کارت وجود دارد. صاحبان سیم کارت انارستان می­توانند مشابه دیگر سیم کارت­ها اعتباری، از تمامی طرح‌های تشویقی و ویژه استفاده نمایند.

 

خرید سیم کارت همراه اول رایگان دانش آموزی

این سیم کارت­ها از طریق مدارس و مراکز علمی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می­گیرد. دانش آموزان می­توانند به همراه والدین خود و با مراجعه به دفاتر نمایندگی همراه اول نیز نسبت به تهیه این سیم کارت ها به صورت رایگان اقدام نمایند.

 

 مزیت سیم کارت همراه اول رایگان تنها واگذاری آن به صورت رایگان نیست. سیم کارت­های رایگان نیز مشابه دیگر سیم کارت­ها، بسته‌های خوش‌آمد گویی یا هدیه دارند. برای فعال نمودن بسته هدیه سیم کارت رایگان دانش آموزی ۹۰ روز زمان دارید. پس از شارژ این سیم کارت برای اولین بار، یک بسته هدیه ۳۰ روزه شامل ۱۰۰ دقیقه مکالمه رایگان، ۱۰۰ پیامک رایگان و ۳ گیگابایت اینترنت پرسرعت برای شما فعال می­شود.

 

فعال سازی سیم کارت همراه اول رایگان دانش آموزی

برای فعال سازی سیم کارت همراه اول رایگان دانش آموزی، لازم است ابتدا نسبت به دریافت کد فعال سازی اقدام نمایید. کد فعال سازی با ارسال کد ۲۲۰ به شماره ۳۰۰۰۶۸۶۰ یا از طریق کارت­هایی که به همراه سیم کارت به شما داده می­شود، در اختیار شما قرار می­گیرد.

با مراجعه به دفاتر امور مشترکین نیز می­توانید به صورت حضوری کد فعال سازی دریافت نمایید. کافی است تا با در دست داشتن کارت فعال سازی یا کد فعال سازی، اصل شناسنامه نوجوان و اصل کارت ملی یکی از والدین به دفاتر همراه اول مراجعه نمایید تا سیم کارت شما فعال شود.

 

شرایط و نحوه دریافت سیم کارت همراه اول رایگان برای سیم کارت اولی‌ها

 

طرح سیم کارت جوانان جایگزین طرح سیم کارت رایگان همراه اول برای سیم کارت اولی‌ها

طرح واگذاری سیم کارت همراه اول رایگان به سیم کارت اولی­ها در حال حاضر فعال نیست و در حال حاضر تنها به سرپرستان خانوار به صورت رایگان واگذار می­شود. این طرح با طرح سیم کارت جوانان جایگزین شده است.

جوانان ۱۸ تا ۲۵ سالی که برای اولین بار اقدام به خرید سیم کارت می­نمایند، می­توانند از این نوع سیم کارت، خریداری نموده و از مزایای اختصاصی آن بهره مند باشند. این سیم کارت ۵۰٪ تخفیف برای مکالمات درون شبکه دارد و ماهانه به مدت ۶ ماه، ۱۰۰ پیامک رایگان به صاحبان خود هدیه می­کند.

این طرح دارای بسته خوش‌آمد گویی نیز می­باشد. در صورتی که سیم کارت ویژه جوانان را خریداری نمایید، ۴۰ گیگابایت اینترنت به صورت یک ماهه به شما هدیه داده می­شود. لازم است به این نکته نیز توجه کنید که هر فرد تنها یکبار می­تواند برای استفاده از این طرح اقدام کند. در حال حاضر همراه اول این سیم کارت را با قیمت ۸۰۰۰۰۰ ریال یا هشتاد هزارتومان عرضه می­کند.

 

خرید سیم کارت جوانان

برای خرید سیم کارت جوانان می­توانید به پرتال همراه اول مراجعه نموده و از فروشگاه همراه اول، سیم کارت جوانان را خریداری نمایید. همچنین امکان خرید با مراجعه به دفاتر نمایندگی همراه اول و نمایندگی­های مجاز وجود دارد.

 

سیم کارت­های مشابه سیم کارت جوانان

دیگر اپراتورها نیز سیم کارت مشابه سیم کارت جوانان همراه اول را ارائه می­نمایند. برای مثال رایتل نیز برای جوانان ۱۸ تا ۲۹ سال، سیم کارت جوانان را با امکانات و قیمت ویژه عرضه می­کند.

 

شرایط و نحوه دریافت سیم کارت همراه اول رایگان برای دانشجویان

 

سیم کارت همراه اول دانشجویی

 هر چند در گذشته سیم کارت همراه اول دانشجویی نیز در دسته سیم کارت همراه اول رایگان قرار می­گرفت، این طرح نیز در حال حاضر فعال نیست اما دانشجویان می­توانند نسبت به خرید سیم کارت همراه اول دانشجویی که امکانات ویژه‌ای داشته و قیمت مناسبی دارد، اقدام نمایند. این سیم کارت برای دانشجویان به قیمت ۲۰ هزار تومان و با اعتبار اولیه ۴ هزار تومان عرضه می­شود.

این سیم کارت بدون هزینه اضافی برای مکالمات راه دور و جا‌به‌جایی می­باشد و برای ارسال پیامک درون شبکه دانشجویی دارای تخفیف ویژه است. برای این سیم کارت، هدایا و جشنواره­های ویژه­ای در نظر گرفته می­شود. این سیم کارت­ها توسط مراکز دانشگاهی هر استان واگذار می­شود. سیم کارت دانشجو به دانشجویان کمک می­کنند تا هزینه­های خود را به خوبی مدیریت نمایند.

اپراتور رایتل و ایرانسل نیز دارای سیم کارت­های اختصاصی دانشجو می­باشند که امکانات متمایزی نسبت به دیگر سیم کارت­ها دارد. در حال حاضر هیچ اپراتوری سیم کارت دانشجویی را به صورت رایگان عرضه نمی­کند.

 


چگونه پرینت خط همراه اول بگیریم؟

چگونه پرینت خط همراه اول بگیریم؟

کد دستوری فعال سازی تماس پشت خطی اپراتورها و تلفن ثابت

کد دستوری فعال سازی تماس پشت خطی اپراتورها و تلفن ثابت

خرید آنلاین سیم کارت
قیمت گذاری سیم کارت

(152 امتیاز ) 5 / 4

ثبت امتیاز

امتیاز

مراحل خرید آنلاین سیم کارت


ثبت نام

ثبت نام

برای خرید آنلاین سیم کارت ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و سپس با رمز عبوری که از طریق پیامک به شما ارسال می‌شود، به حساب کاربریتان وارد شوید.

انتخاب سیم کارت

انتخاب سیم کارت

با استفاده از جستجوگر هوشمند، از میان هزاران سیم کارت، شماره دلخواه خود را جستجو کنید. شما می‌توانید با انتخاب یک یا چند فیلتر به شماره موردنظر خود برسید.

پرداخت و دریافت کد فعال سازی

پرداخت هزینه سیم کارت

پس از پرداخت هزینه سیم کارت به صورت آنلاین، کد فعالسازی سیم کارت برای شما پیامک می‌شود. در نگهداری از این کد دقت کنید.

مراجعه به دفتر پیشخوان

دریافت سیم کارت

برای تحویل سیم کارت خریداری شده به همراه کارت ملی و کد فعالسازی به یکی از نمایندگان سیم خان در سراسر کشور مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام سامانه سیم خان