فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

راهنمای دریافت شارژ و اینترنت اضطراری ایرانسل

1399/06/24

شرکت ایرانسل یکی از اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور که در حال حاضر بیش از پنجاه میلیون کاربر فعال سیم کارت دارد. بعضی مواقع پیش می آید که اعتبار سیم کارت یا مدت بسته اینترنت ما به پایان می رسد و حتی ممکن است شرایط بدتر هم شود و ما نه دسترسی به پول داریم و نه امکان خرید شارژ یا بسته اینترنت، به همین دلیل ممکن است د چار مشکل شویم، سرویس شارژ و اینترنت اضطراری ایرانسل البته برای همین مواقع راه اندازی شده است.

 

شارژ اضطراری ایرانسل

یکی از امکانات کاربردی و قدیمی اپراتور ایرانسل سرویس شارژ اضطراری است. ایرانسل همیشه به فکر مشترکین سیم کارت اعتباری خود بوده و سرویس شارژ اضطراری را راه اندازی کرده است. باید گفت که کد دستوری این سرویس چندین بار تغییر کرده است. اما هنوز هم افرادی هستند که سیم کارت اعتباری دارند اما از این امکان  کار راه انداز بی خبر هستند.

 

در همین حال اگر شارژ سیم کارت اعتباری شما به اتمام رسیده باشد و شما به هر علتی قادر نیستید شارژ سیم کارت خود را افزایش دهید، این امکان برای شما فراهم شده است تا با استفاده از یکی از روش‌هایی که برای شما بیان کرده ایم شارژ اضطراری ایرانسل دریافت نمایید:

 

  1.  راحت ترین شیوه این است که کد #815* را با سیم کارت اعتباری خود شماره‌گیری کنید، و سپس برای شما پیامکی مبنی بر فعالسازی سرویس برای شما ارسال خواهد شد و شما می توانید از شارژ داده شده استفاده کنید.

 

  1. روش دیگر این است که اپلیکیشن ایرانسل‌ من را بر روی گوشی خود نصب کنید، و بعد از وارد شدن گزینه «شارژ اضطراری» (دکمه قرمز رنگ) را انتخاب نمایید. به این ترتیب سریع و بدون اتلاف وقت شارژ مورد نظر وارد حسابتان می شود.

 

توجه کنید که به محض اینکه شارژ و اعتبار سیم کارت خود را افزایش دهید، مبلغ شارژ اضطراری به همراه کارمزد تراکنش که 50 تومان است از حسابتان کسر خواهد شد.

 

دریافت آنلاین شارژ اضطراری ایرانسل

زمانی که شما به اینترنت  دسترسی داشته باشید می توانید به صورت آنلاین هم شارژ اضطراری خود را دریافت کنید.

 

علاوه بر کد شارژ اضطراری ایرانسل، از طریق اپلیکیشن ایرانسل من نیز می توان شارژ اظطراری را فعال کرد.

 

در صورتی که شما به اپلیکیشن ایرانسل من دسترسی ندارید کافیست به وبسایت my.irancell.ir مراجعه کرده و از نسخه تخت وب آن برای فعال سازی شارژ اضطراری استفاده کنید.

 

سپس داخل اپلیکیشن گزینه ی شارژ اضطراری را انتخاب نموده تا این مبلغ به حساب شما افزوده شود.

 

اینترنت اضطراری ایرانسل

ممکن است زمانی شرایطی بوجود بیاید که به جای اعتبار شارژ نیاز به بسته اینترنت داشته باشید، شما میتوانید در مواقعی که بسته اینترنت شما به دلایل اتمام حجم و مدت زمان به پایان رسیده است از سرویس اینترنت اضطراری  استفاده کنید خرید یک بسته اینترنت اضطراری با اعتبار یک‌روزه  که هزینه بسته اینترنت در صورت افزایش اعتبار سیم کارت از حساب شما کسر میشود.

 

این سرویس فقط با استفاده از کد دستوری USSD فعال می شود. برای دریافت بسته اینترنت اضطراری، کد #815* را با سیم کارت اعتباری خود شماره‌گیری نمایید.

 

جزئیات بسته های اضطراری ایرانسل

ایرانسل فقط یک بسته شارژ اضطراری دارد. وقتی از کد شارژ اضطراری ایرانسل استفاده کنید، مبلغ 500 تومان به شارژ شما اضافه می شود و دفعه بعدی که سیم کارت خود را شارژ می نمایید، مبلغ 550 تومان از حساب شما کسر خواهد شد.

 

اما بسته های اینترنت اضطراری ایرانسل بر خلاف بسته شارژ اضطرای متنوع تر است.ما برای شما یکسری از این بسته ها را به علاوه هزینه آنها در زیر بازگو کرده ایم.

 

هزینه سرویس      بسته اینترنت اضطراری

۱٬۹۵۰     ۵۰ مگابایت اینترنت اضطراری ۱ روزه

۳٬۰۰۰   ۱۵۰ مگابایت اینترنت اضطراری ۱ روزه

۴٬۲۰۰     ۲۵۰ مگابایت اینترنت اضطراری ۱ روزه

۸٬۸۰۰     ۲۵۰ مگابایت اینترنت اضطراری ۷ روزه

 

 

دلیل فعال نشدن شارژ اضطراری چیست؟

ممکن است این مشکل برای شما هم بوجود آمده باشد و این سوال در ذهن شما بوجود بیایید که چرا شارزاضطراری اسرانسل برای من فعال نمیشود و به دنبال پاسخی برای خود باشید ما در این قسمت مواردی را که ممکن باعث فعال نشدن شارژ اضطراری برای شما باشد را بیان کرده ایم:

 

1.خاموش بودن تلفن همراه برای مدت زمان طولانی

2.غیر فعال بودن سیم کارت ایرانسلی شما برای مدتی طولانی

3.شارژ نکردن سیم کارت خود برای مدت زمان زیادی

 

به یک نکته مهم توجه کنید برای این که بتوانید از آپشن سرویس اضطراری ایرانسل استفاده کنید، نخست لازم است از عضویت شما در شبکه اپراتور ایرانسل سه ماه گذشته باشد و همچنین در هر ماه حداقل 10 هزار تومان در شبکه ایرانسل تراکنش انجام داده باشید.

تبدیل-سیم-کارت-اعتباری-همراه-اول-به-دائمی

سریع‌ترین روش تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول

قبلی
-چطور-شارژ-اضطراری-رایتل-بگیرم؟

چطور شارژ اضطراری رایتل بگیرم؟ + روش‌های مختلف خرید شارژ

بعدی

ثبت امتیاز :

(9 امتیاز)