فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت ماهانا همراه

طرح های مکالمه رایگان ایرانسل به مناسبت ماه رمضان

1400/01/30

اپراتور ایرانسل، دومین اپراتور سیم کارت‌های ارزان و محبوب کشور، به مناسبت ماه مبارک رمضان بسته‌های مکالمه هدیه‌ای را برای مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی خود در نظر گرفته است که قابل فعال‌سازی بر روی هر دوی این نوع سیم کارت می‌باشد.

بسته ۴ + ۴۴ مکالمه رایگان

مشترکین سیم کارت ایرانسل می‌توانند به مناسبت فرارسیدن ماه مهمانی خدا از ۲۵ فروردین ماه لغایت تا ۲۲ اردیبهشت ماه، با شماره گیری کد زیر طرح هدیه مکالمه رایگان را فعال نمایند. این طرح از طریق اپلیکیشن "ایرانسل من" نیز قابل فعال‌سازی است.

فعال‌سازی طرح مکالمه رایگان ویژه رمضان: #۲*۱*۴۴۴۴*

جزئیات این طرح به این صورت است که پس از فعال‌سازی آن، پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسل به ایرانسل (داخل شبکه)، ۴۰ دقیقه بعدی را مهمان ایرانسل خواهید بود و هزینه‌ای برای آن پرداخت نمی‌کنید.

صبر کنید طرح اپراتور ایرانسل برای مکالمه رایگان هنوز تمام نشده است!!!

مشترکین سیم کارت اعتباری و دائمی می‌توانند در ماه مبارک رمضان در وقت سحرگاه از ساعت ۴ تا ۶ بامداد، بسته مکالمه رایگان یک ساعته خود را فعال نمایند. در نظر داشته باشید این بسته نیز همانند طرح بالایی مختص مکالمه درون شبکه‌ای است و با کد دستوری #۱*۱*۴۴۴۴* و یا از طریق اپلیکیشن "ایرانسل من" می‌توانید آن را فعال و از آن استفاده کنید.

اگر سیم کارت همراه اول دارید، می‌توانید از طرح مکالمه رایگان همراه اول استفاده کنید. برای مشاهده نحوه فعال‌سازی این طرح کلیک کنید.

هزینه تماس داخل شبکه ایرانسل (از خط ایرانسل به خط ایرانسل دیگر) برای سیم کارت دائمی به ازای هر ۱ دقیقه معادل ۵۹.۹ تومان است.

این هزینه برای سیم کارت اعتباری ایرانسل (از خط ایرانسل به خط ایرانسل دیگر) به ازای هر ۱ دقیقه معادل ۸۹.۹ تومان است.

با این تعرفه‌ها شما به ازای ۴۸ دقیقه تماس که هزینه آن برای خط دائمی ۲.۶۳۵ تومان باید بپردازید در صورتی که با فعال سازی این طرح تنها ۲۳۹ تومن می‌پردازید. برای سیم کارت اعتباری نیز به همین منوال است و شما به جای ۳.۹۵۵ تومان، ۳۵۹ تومان می‌پردازید. تمامی این تخفیف‌ها برای مکالمه درون شبکه است و شما برای تماس با سایر خطوط (خارج شبکه ایرانسل) باید طبق تعرفه عادی، هزینه پرداخت کنید.

 

ثبت امتیاز :

(1 امتیاز)