فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت ماهانا همراه

کد دستوری بسته‌ مکالمه همراه اول

1400/05/16

حتما برای شما هم پیش اومده که هزینه بالای مکالماتتون روی قبض خط همراه اولتون به چشمتون بیاد؟

یا اگرم سیم کارت اعتباری همراه اول دارید وسط صحبتتون قطع بشه یا اینکه زود به زود شارژتون تموم بشه!؟ حالا مشکل از کجاست؟ و چجوری میشه برطرفش کرد؟

من نسبتا آدم پر حرفیم و زیاد پیش میاد که با دوستام یا همکارام تلفنی صحبت کنم. برای همین توی اینترنت دنبال اینکه چطوری میشه هزینه مکالماتمو کمتر کنم گشتم...

خب پیشنهاد یه سری از سایت‌ها این بود که کمتر حرف بزن! یا مثلا از شبکه‌های اجتماعی مثل واتس‌اپ یا تلگرام استفاده کن...

 

چگونه در یک گوشی ۲ تا اکانت واتس اپ نصب کنیم؟ معرفی واتس اپ عادی و بیزینسی

 

راه‌حلِ روش‌های بالا به درد من نمیخورد چون حداقل با قطع و وصل شدن اینترنت مکالمم قطع میشد، فقط صحبت کردن با خط بود که به کار من میومد.

واسه همین تصمیم گرفتم جزئی‌تر بررسی کنم و متوجه شدم اپراتور محبوب من که همه جاهای ایران آنتن‌دهی خوبی داره برای خطوطش، بسته مکالمه همراه اول داره که میشه با یه مبلغ کم چندین برابر صحبت کنم و نگران هزینه و قطع شدن (البته تا حدود خیلی زیادی) هم نباشم.

البته ناگفته نماند که هزینه عادی مکالمه رو بررسی کردم و دوس داشتم تجربه خوبمو به صورت کامل با شما درمیون بزارم.

همراه اول، بسته مکالمه ارزان قیمت و مکالمه همراهی هم داره که اون رو هم جلوتر توضیح میدم. یک نکته بسیار مهمم اینکه شما بعد از فعال سازی بسته مکالمه همراه اول، امکان لغو کردن رو ندارید و تا پایان حجم یا اعتبار بسته باید باهاش سر کنید.

 

 آموزش نحوه دایورت خط همراه اول و تلفن ثابت + سایر اپراتورها

 

بسته مکالمه همراه اول درون شبکه (یعنی فقط با همراه اول و یا تلفن ثابت)

به راحتی با گرفتن کد دستوری می‌توانید این بسته‌ها رو فعال کنید. مدت زمان استفاده از این بسته هم به صورت ماهانه هستش. در جداول زیر، کد بسته مکالمه همراه اول برای خطوط ثابت و  اعتباری رو مشاهده می‌کنید:

 

جدول تعرفه‌های بسته‌های مکالمه ویژه سیم کارت‌های دائمی همراه اول

 

جدول تعرفه‌های بسته‌های مکالمه ویژه سیم کارت‌های اعتباری همراه اول

 

 

کد فعال سازی بسته ارزانِ مکالمه همراه اول

همراه اول در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی، بسته‌های مکالمه به کاربران هدیه میده و هزینه کمتری نسبت به حالت عادی دریافت می‌کنه برای همین این نوع بسته‌ها رایگان نیستند اما کاملا به صرفه به نظر می‌آیند.

یکی از آسان‌ترین راه‌های فعال سازی بسته مکالمه، گرفتن کد دستوری هستش که در این مناسبت‌ها می‌تونید از طریق پیج رسمی اینستاگرام و سایت همراه اول پیگیری کنید.

 

کامل ‌ترین راهنمای خرید بسته مکالمه برای سیم کارت همراه اول + معرفی کد مکالمه رایگان ماهانه همراه اول

 

مکالمه رایگان همراه اول

تنها بسته مکاله رایگان همراه اول در روز تولد مشترک، ۲۴ ساعت مکالمه رایگان درون شبکه هستش و از طریق کد دستوری #41*10* و یا برنامه همراه من هم قابل فعالسازی هستش.

اگر سیم کارت اعتباری همراه اول بخرید، برای بسته خوش‌آمد گویی؛ ۵۰ دقیقه مکالمه درون شبکه ماهانه هدیه می‌گیرید.

اگر سیم کارت دائمی همراه اول بخرید، برای بسته خوش‌آمد گویی؛ تا ۶ ماه مکالمه داخل شبکه به صورت نیم بها محاسبه میشه.

 

چگونه اینترنت رایگان برای سیم کارت همراه اول بگیریم؟ کدهای فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول

 

فعال سازی بسته مکالمه همراهی همراه اول

علاوه بر بسته مکالمه ماهانه، همراه اول یکسری بسته‌های مکالمه همراهی برای مشترکین دائمی و اعتباری خودش ارائه کرده است. این بسته با توجه به الگوی مصرف مشترک مشخص میشه  و برای هر کاربر متفاوت هستش.

جدول تعرفه‌های بسته‌های مکالمه همراهی ویژه سیم کارت‌های همراه اول  

 

چون آدم پیگیری هستم سعی کردم مطلب کاملی رو براتون بنویسم. برای همین یک نوع بسته مکالمه تخفیف‌دار هم توی سایت همراه اول یافتم! که در ادامه بهتون توضیح میدم.

البته این تخفیف فقط برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول هستش و تا ۵۰٪ تخفیف رو شامل میشه.

 

جدول تعرفه‌های بسته‌های مکالمه تخفیف دار ویژه سیم کارت‌های دائمی همراه اول

 

برای فعال سازی بسته ۳۰٪ تخفیف کد دستوری #3350*10* و برای فعالسازی بسته ۵۰٪ تخفیف کد دستوری #3352*10* را شماره‌گیری نمایید. تاریخ انقضای این بسته مکالمه همراه اول، ۳۰ روز می‌باشد.

اگر یکی از این دو مورد را فعال کرده باشین، بسته به صورت خودکار مجددا فعال میشه اما قبل از آن، پیامک تمام شدن تاریخ انقضای بسته برای شما فعال می‌شود.

 

چگونه پرینت خط همراه اول بگیریم؟

 

در نظر بگیرین که اگه بسته مکالمه دیگه‌ای رو فعال کرده باشین این امکان وجود نداره که به صورت همزمان بسته مکالمه دیگه‌ای رو فعال کنین و باید تا زمان اتمام بسته صبر کنید.

اگر قصد دارین تمدید خودکار این بسته مکالمه را غیرفعال کنین باید کد دستور  #3350*10* را شماره‌گیری کنین. اگه بعد از فعال کردن پشیمون شدین دیگه نمیتونین لغوش کنین و باید تا اتمام زمان یا دقیقه موردنظر صبر کنین.

 

فعال سازی بسته تخفیف هر دقیقه مکالمه 

اگه تا به الان به دنبال فعال کردن بسته مکالمه سیم کارت همراه اول بودین و از اینکه نمیتونستید بعد از فعال کردنش، حذفش کنید باید این خبر خوشحال کننده رو بدم که علاوه بر این نوع از پیشنهادات حالا میتونین روی دقیقه مکالمون تخفیف بگیرین. میگین چجوری؟ چطوری؟ برای خرید بسته مکالمه دقیقه‌ای مطلب زیر رو بخونید:

هزینه هر دقیقه مکالمه درون شبکه برای خطوطی دائم به صورت ۵۹۹ ریال محاسبه میشه اما شما میتونید با فعال سازی بسته تخفیف هر دقیقه مکالمه داخل شبکه ۵۹۹ به جای این مبلغ، ۲۹۹ ریال بپردازید و هزینه اون رو روی قبضتون پرداخت کنید.

که با احتساب ۹٪ مالیات بر ارش افزوده ۲۱۸.۰۰۰ ریال محاسبه میشه. همچنین بسته تخفیفی دیگه‌ای با مبلغ ۳۹۹ ریال هستش که با احتساب مالیاتش میشه۵۴.۵۰۰ ریال که میتونید این یکی رو هم فعال کنید.

 

روش‌های پرداخت قبض همراه اول + هدایا و راهنمای پرداخت قسطی

 

مدت زمان این بسته ۳۰ روز در نظر گرفته شده.

ثبت امتیاز :

(346 امتیاز)