فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت ماهانا همراه

همراه یار، سرویس خدمات در محل ویژه مشترکین همراه اول

1400/04/06

همراه اول به منظور جلوگیری از عدم حضور مشترکین سیم کارت‌ اعتباری و دائمی خود در محل‌های ارائه خدمات در دوران شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی آنها، سامانه همراه یار را ارائه داده است.

این سامانه با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان ایجاد و مشترکین سیم کارت همراه اول می‌توانند خدمات درخواستی خود را در کوتاه‌ترین زمان در محل موردنظر دریافت کنند. هدف دیگر این مجموعه ایجاد تجربه‌ای متفاوت در زمان کوتاه می‌باشد.

مشتریانی که به دنبال استفاده از این امکان هستند باید بدانند هزینه ایاب و ذهاب ب عهده آنها می‌باشد و تعرفه در نظر گرفته شده در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۲۰.۰۰۰ تومان است. همچنین هزینه خدمات درخواستی نیز به صورت جداگانه و طبق مصوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور دریافت می‌شود.

این هزینه برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول در قبض آنان لحاظ می‌شود و برای مشتریان اعتباری از شارژ آنها کسر می‌گردد.

 

روش درخواست همراه یار چگونه است؟

برای درخواست دریافت خدمات در محل کافیست با مرکز تماس ۹۹۹۰ تماس بگیرید و پس از برقراری تماس داخلی ۴ را وارد کنید (این عدد مربوط به درخواست خدمات در محل موردنظر می‌باشد). شعار سامانه همراه یار ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان می‌باشد و شما می‌توانید در کمتر از ۳ ساعت خدمات خود را دریافت نمایید.

 

همراه یار چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

در این سرویس سعی شده است تا خدمات گسترده‌ای تحت پوشش قرار بگیرد. برخی از آنها عبارت است از:

انتقال مالکیت (انتقال سند) سیم کارت

فعال‌سازی سیم کارت

قطع (سوزاندن) سیم کارت

تعویض سیم کارت

ترابرد به همراه اول

نصب و آموزش برنامه همراه من و ...

دریافت پین کد سیم کارت

 

برخی از خدمات بالا هم اکنون از طریق نسخه جدید اپلیکیشن همراه من قابل انجام است. اما مزایای استفاده از این سرویس چه چیزهایی است؟

با توجه به فراگیری بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن، این سرویس این امکان را برای شما به وجود می‌آورد تا از ترددهای غیرضروری در سطح شهر جلوگیری کنید و سلامتی شما برای این نوع خدمات به خط نیفتد.

زمان طلاست بنابراین با استفاده از این سرویس در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود. همچنین دیگر وقت خود را در مسیر رفت و آمد تلف نمی‌کنید.

در هزینه‌های رفت و آمد شما نیز صرفه‌جویی می‌شود و می‌توانید خدمات موردنیاز خود را با سرعت بیشتری دریافت کنید.

 

ساعات کاری همراه یار چه زمانی است؟

این مجموعه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ عصر (به غیر از تعطیلات رسمی) خدمات ارائه می‌کند. همچنین در روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر (به غیر از تعطیلات رسمی) آماده خدمات‌رسانی به مشتریان می‌باشد.

 

همراه یار در چه استان‌هایی فعال است؟

این مجموعه در استان‌های تهران، البرز، مازندران، سمنان، خراسان رضوی، یزد، قزوین، مرکزی، آذربایجان شرقی، کردستان، گیلان، اصفهان، کرمانشاه، لرستان، خوزستان، کرمان، فارس و هرمزگان پیاده‌سازی و در حال ارائه خدمات می‌باشد.

شایان ذکر است در استان خوزستان، علاوه بر مرکز استان (شهر اهواز)، شهر آبادان نیز تحت پوشش طرح ارائه خدمات در محل قرار دارد.

 

ثبت امتیاز :

(12 امتیاز)