فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

راهنمای کاربردی خرید سیم کارت 0912 کد دلخواه {آموزش تخصصی انتخاب کد خط ۹۱۲ و توصیه‌های طلایی}

1400/11/13

بی حرف پس و پیش بریم سراغ یه سری نکته که من بهش میگم "مبانی خرید سیم کارت 0912 "؛  بعد از انتخاب اپراتور و پیش‌شماره نوبت به انتخاب کد هستش. این مسئله بیشتر در خطوط ۰۹۱۲ مهمه چون علاوه بر اعتبار، فاکتور مهمی در قیمت خط تلفن همراه به حساب می‌آید.

 

همراه اول، اولین اپراتور کشور شماره‌های 912 رو با کدهای ۱ تا ۸ به بازار خرید و فروش سیم کارت عرضه کرد و بعدها به دلیل تمام شدن این کدها، ۲ کد ۰ و ۹ رو هم عرضه کرد. حالا قرار هستش که توی این مطلب به بررسی تک تک این کدها بپردازیم تا اگر در انتخاب کد موردنظرتون دو دل شدین با اطلاعات بیشتری تصمیم بهتری بگیرین.

 

خرید سیم کارت 0912 کد 1

 

خرید سیم کارت 0912 کد 1

کد یک اولین عددی است که در سری شماره‌های 12 به عنوان خط دائمی معرفی شد. به همین دلیل با اعتبارترین و گران‌ترین کد همین عدد است. بنابراین اگر به دنبال گران قیمت‌ترین کد خط ثابت دوازده در گوگل جستجو می‌کنید، حتما به این کد برخورد می‌کنید.

 

اکثر افرادی که به دنبال خرید 0912 خط یک همراه اول هستند؛ به دنبال قدمت و اعتباری هستند که این کد به همراه دارد. برای مثال افرادی که صاحب املاک هستند، اکثرا سعی در جلب اعتماد مشتری و به سرانجام رساندن معامله هستند بنابراین به واسطه اعتبار و ارزشی که این کد به شماره آنها می‌دهد تا حدودی این اعتماد را جلب می‌کنند.

 

از کجا سیم کارت 0912 همراه اول بخریم؟ {معرفی خرید خط ۰۹۱۲ از جاهای مطمئن}

 

البته مثال بالا یک شوخی است و هرکسی ممکن است صاحب این کد باشد ولی افرادی که به دنبال کسب اعتبار برای کسب‌و‌کار خود هستند، می‌دانند که داشتن یک خط معتبر آن هم از نوع ۰۹۱۲ و کدهای معروف و با اعتبارش از ملزومات است.

 

به دلیل نوسانات بازار خرید و فروش خط، امکان تعیین قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ به صورت قطعی وجود ندارد و اگر به دنبال ارزانترین خط کد ۱ هستید باید به صورت هفتگی قیمت‌ها را بررسی کنید. با این کار راحت‌تر می‌توانید رنج قیمت را بدست بیاورید و اگر واقعا می‌خواهید صاحب این کد شوید با آگاهی بیشتری نسبت به هزینه‌ها اقدام کنید.

 

بهترین راه‌حل این است که از سایت‌ها و یا سامانه‌هایی که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کنند، کمک بگیرید. به راحتی می‌توانید با انتخاب پیش‌شماره، کد و همچنین گزینه ارزان‌ترین یا گران‌ترین، هم شماره‌ها را چک کنید و هم قیمت دستتان بیاید.

 

از جمله شماره‌های معروف این کد می‌توان به 0912111 و 0912110 اشاره کرد.

 

خرید سیم کارت 0912 کد 2

 

خرید سیم کارت 0912 کد 2

شما فکر می‌کنید چه افرادی به این کد علاقه‌مند هستند؟ ارزش و اعتبار این عدد کمتر از کد قبلی نیست و برای تهیه آن باید یک سر به دفاتر پیشخوان دولت، فروشنده‌های 0912 و یا سایت‌های خرید آنلاین سیم کارت بزنید.

 

تا به حال دقت کرده‌اید که شغل‌هایی مانند وکلا، سالن‌های زیبایی، کاسب‌های مواد غذایی و ... به دنبال این کد هستند؟ همه چیز به اعتبار برمی‌گردد. البته بسیاری از افراد ممکن است این کد را برای مصرف شخصی بخرند و کسب‌و‌کاری این وسط نباشد مانند خود شما که برای سفارش این شماره به سایت ما سر زده‌اید. همینطور است؟

 

راهنمای فعال‌ سازی آهنگ پیشواز همراه اول و ایرانسل

 

خط 0912 کد 2 رند مانند 09122000 از آن دسته شماره‌هایی است که به خاطر سپردن آن بسیار ساده و جزء لاکچری‌ها به حساب می‌آید. اگر شما هم به خطوط لوکس هزاری از اول علاقه دارید حتما به صفحه سیمکارت‌های رند سیم خان یک سر بزنید.

 

خرید سیم کارت 0912 کد 3

 

خرید سیم کارت 0912 کد 3

پزشکان، مهندسین راه و ساختمان، کارمندان بانک و ... از جمله افرادی هستند که طرفداران پروپاقرص این عدد به حساب می‌آیند. این کد نیز همانند کدهای قبلی خود از اعتبار خاصی برخوردار است.

 

طبیعتا هرچه از عرضه اولین کد دورتر می‌شویم اعتبار نیز کمتر می‌شود اما شما می‌توانید با خرید سیم کارت همراه اول کد 3 این موضوع را جبران کنید. تاثیری که یک شماره رند کد ۳ روی برندینگ شما دارد یک کد ۲ یا ۱ معمولی نخواهد داشت.

 

از طرفی اگر نمی‌خواهید برای یک خط موبایل زیاد هزینه کنید، انتخاب این کد بهترین انتخاب خواهد بود. هم صاحب پیش‌شماره ۰۹۱۲ می‌شوید هم یک کد با اعتبار بالا خواهید داشت. کد 3 جزء اعدادی است که به گفته برخی؛ خوش شانسی نیز برای مخاطبین خود به همراه دارد.  تا به حال راجع به خوش شانسی این عدد چیزی شنیده‌اید؟

 

خرید سیم کارت 0912 کد 4

 

خرید سیم کارت 0912 کد 4

کمی گران کمی ارزان! خاصیت این کد همین است. از بین کدهایی که در سری اول عرضه شده‌اند، کد ۴ قیمت متوسطی را نسبت به سایرین دارد. شاید از خودتان بپرسید همراه اول تا به حال ۱۰ کد عرضه کرده است بنابراین عدد ۵ باید به عنوان کدی که قیمت متوسطی نسبت به بقیه دارد انتخاب شود اما ...

 

همانطور که پیشتر توضیح داده شد کدهای ۱ تا ۸ به فاصله کمی به بازار عرضه شده و پس از اتمام آنها دو کد جدید وارد شدند که از آنها به اسم سیم کارت 912 غیر رند ارزان یاد شده است.

 

کامل ‌ترین راهنمای خرید بسته مکالمه برای سیم کارت همراه اول

 

بنابراین خط 912 کد 4 همان کدی است که نسبت به سه کد قبلی ارزان‌تر و نسبت به کدهای بعد از خود گران‌تر است. شما با خرید این کد همچنان اعتبار بالایی را کسب خواهید کرد و و هزینه کمتری را برای داشتن این پیش‌شماره پرداخت می‌کنید.

 

صاحبین مشاغل آزاد از جمله افرادی هستند که این کد را انتخاب می‌کنند. شما چه شغل دیگری را می‌شناسید که از این کد بیشتر استفاده می‌کند؟

 

خرید سیم کارت 0912 کد 5

 

خرید سیم کارت 0912 کد 5

آیا به خرید خط ۹۱۲ به چشم سرمایه‌گذاری نگاه کرده‌اید؟ آیا می‌دانید خرید این سیم کارت یک نوع سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید؟

 

شاید بپرسید خط چه ارزشی دارد چرا به جای طلا، سکه، دلار و یا ماشین و خانه به سراغ خط برویم! حرفای شما درست است اما وقتی بودجه کمی دارید و به دنبال راحت‌ترین راه برای نگهداری ارزش پول خود هستید، خرید 0912 همراه اول یک روش بدون دردسر است.

 

۳ چالش خرید سیم کارت 0912 کارکرده {از این خطرها دوری کن}

 

همانطور که می‌دانید شماره‌های ۰۹۱۲ در حال تمام شدن هستند و نهایتا تا چند سال دیگر کلیه خطوطی که از این پیش‌شماره به وجود آمده‌اند تمام می‌شود و دیگر شماره جدیدی تولید نخواهد شد. بنابراین به خرید خط موبایل ۰۹۱۲ به چشم یک سرمایه‌گذاری نگاه کنید.

 

در همین زمان هم افرادی هستند که در کار خرید و فروش این خط فعالیت می‌کنند و درآمد بالایی بدست آورده‌اند. به همین علت اگر فکر می‌کنید به این شغل علاقه دارید اما سرمایه لازم را ندارید حتما از صفحه همکاری در فروش سیم کارت ۰۹۱۲ در سایت سیم خان دیدن کنید.

 

کارمندان ادارات خصوصی، معلمین و افرادی که به خط خود اهمیت می‌دهند نیز از جمله افرادی هستند که طرفدار این کد به حساب می‌آیند. همچنین خرید خط 912 کد 5 دست دوم روی بورس است و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که نوع کارکرده آن را تهیه کنند.

 

خرید سیم کارت 0912 کد 6

 

خرید سیم کارت 0912 کد 6

به ۳ کد باقی مانده این پیش‌شماره محبوب رسیدیم. عدد ۶ یکی از کدهای زوج این خانواه است و میان دانشجویان و اساتید از محبوبیت خاصی برخوردار است. همچنین خانم‌های خانه‌دار از جمله طرفداران این عدد هستند.

 

این پیش‌شماره مال کجاست؟ لیست کامل پیش‌شماره‌‌های همراه اول

 

قیمت خرید خط 0912 کد 6 یک مقدار منصفانه است اما نباید انتظار همان اعتباری را داشته باشید که کدهای ۱ تا ۳ به کسب‌و‌کار و یا برندینگ شخصی شما می‌دهند. اگر به شماره همراه خود اهمیت کمی می‌دهید و فکر می‌کنید نباید بیش از یک مبلغ معقولی برای آن هزینه کرد، کد ۶ همان چیزی است که شما به دنبال آن می‌گردید.

 

اکثر افرادی که به دنبال خرید سیم کارت دائمی همراه اول هستند ترجیح می‌دهند از این کد استفاده کنند زیرا قیمت آن به صرفه‌تر است. برای مثال نوع رندی تاریخ تولدی بیشتر در این کد طرفدار دارد.

 

خرید سیم کارت 0912 کد 7

 

خرید سیم کارت 0912 کد 7

آخرین کد فرد این خانواده متعلق به عدد ۷ است. از بین کدهای عرضه شده در سری اول، عدد ۷ و ۸ جزء ارزان‌ترین‌ها هستند و اگر قصد خرید سیم کارت 912 معمولی ارزان را دارید، انتخاب این کدها بهترین تصمیم هستند و از نظر اقتصادی کاملا مقرون به صرفه است.

 

مزیت خرید این عدد این است که دست شما برای انتخاب بسیار باز است. برای مثال برای انتخاب کدهای گران‌تر شما حق انتخاب کمتری دارید زیرا قیمت‌ها بالا و سنگین است ولی برای انتخاب خط 0912 کد 7 لیست بلند بالایی از خطوط رو‌به‌روی شما قرار دارد و به راحتی می‌توانید شماره دلخواه خود را پیدا کنید.

 

 

۱۴ باور اشتباه درباره سیم کارت 0912 (ای‌ کاش زودتر می‌دونستم)

 

اگر سری به بازار خرید و فروش موبایل زده باشید متوجه خواهید شد که بسیاری از بازاریاب‌های داخل این فروشگاه‌ها از این کد استفاده می‌کنند.

 

البته مثال نقض نیز وجود دارد اما هدف آنها این است که هم این شماره را داشته باشند و هم هزینه بالایی برای خط پرداخت نکنند و از همه مهم‌تر خرید سیم کارت ۹۱۲ سریالی مدنظرشان است تا همه بازاریاب‌ها خطوط یکسان اما متفاوت در یک عدد داشته باشند.

 

خرید سیم کارت 0912 کد 8

 

خرید سیم کارت 0912 کد 8

این کد آخرین عدد این سیمکارت پرطرفدار است. می‌پرسید چرا این پیش‌شماره تا این حد محبوب است و با وجود اینکه در حال حاضر خطوط کم قیمتی مانند سیم کارت اعتباری همراه اول که پایین‌تر از ۵۰ هزار تومان نیز پیدا می‌شود، وجود دارد همچنان برخی از افراد به دنبال آن هستند!

 

آموزش تصویری مسدود کردن (سوزاندن) سیم کارت همراه اول

 

در واقع هیچ ملاک منطقی وجود ندارد که بگوییم خرید سیم کارت همراه اول برتری نسبت به سایر اپراتورها دارد. البته همیشه این سوال؛ ذهن خیلی از افراد را مشغول کرده است که: سیم کارت همراه اول بهتر است یا ایرانسل؟

 

همه چیز به سلیقه برمی‌گردد. آنچه تا الان باب شده این است که افرادی با خطوط ۰۹۱۲ کلاه‌برداری نمی‌کنند. برای مثال اعتماد به پیج اینستاگرامی فروشگاهی که از این خط برای فروش استفاده می‌کند بیشتر از پیجی است که از یک خط اعتباری کم ارزش و با پیش‌شماره جدید استفاده می‌کند. قبول دارید؟

 

این بار شما بگویید: بنظرتان چه افرادی بیشتر از این کد خرید می‌کنند؟

 

خرید سیم کارت 0912 کد 0 و 9

 

خرید سیم کارت 0912 ارزان با انتخاب کد 0 یا 9

علت اینکه این دو کد را در دسته اول نیاورده‌ام این است که از سال ۱۳۹۳ عرضه شده و متفاوت از آنچه همراه اول فروخته است، هستند.

 

هرکسی که تصمیم به خرید سیم کارت ارزان ۰۹۱۲ دارد، اولین گزینه‌اش انتخاب یکی از این کدهاست. کد 0 به مراتب ارزان‌تر از کد 9 است. برای مثال انتخاب این اعداد بهترین گزینه برای سیم کارت اولی‌هاست. یک شماره با ارزش با قیمت خیلی خیلی پایین‌تر از آنچه در کدهای دیگر است.

 

خرید سیم کارت کد 0 به عنوان هدیه به افرادی که می‌خواهید یک هدیه ماندگار به او بدهید نیز ایده بسیار جالبی است. خوش خطی برازنده هر فردی است بنابراین می‌توانید با کمی هزینه بیشتر نوع رند آن را تهیه کنید.

 

خاص بودن حق شماست بنابراین با خرید سیم کارت 0912  کد 9  نیز به خواسته خود می‌رسید.

 

چگونه سیم کارت 0912 ارزان بخریم؟ {راهنمای خرید خط ۰۹۱۲ ارزان}

 

انتخاب کد تماما به بودجه و سلیقه شما بستگی دارد اما توصیه‌هایی وجود دارد که به شما در این زمینه کمک زیادی می‌کند. در انتهای این مطلب چند توصیه آمده است که شما را در خرید راهنمایی می‌کند.

 

سیم کارت 912 غیر رند ارزان

 

خرید سیم کارت ۰۹۱۲ دست دوم به صرفه‌تر است

اگر به داشتن این پیش‌شماره علاقه دارید اما بودجه شما کافی نیست، می‌توانید از نوع کارکرده یا همان دست دوم استفاده کنید. دیگر نیازی به پرداخت کل هزینه ندارید و با دو سوم مبلغ کل یک سیمکارت صفر می‌توانید نوع غیرصفر را بخرید.

 

اگر قصد خرید سیم کارت 0912 ارزان را دارید این مطلب را بخوانید {مراقب کلاهبرداری از طریق قیمت پایین باشید}

 

یک توصیه دوستانه: بهتر است قبل از واریز وجه از صحت اطلاعات سیم کارت مطلع شوید. بدون هزینه می‌توانید از مرکز تماس پشتیبانی همراه اول و یا دفتر پیشخوان دولت محله‌تان، اطلاعات سیم کارت را استعلام بگیرید تا دیگر نگرانی از بابت خرید خط ثابت کارکرده نداشته باشید. در واقع بهتر است خط را قبل از خرید چکاپ کنید.

 

سیم کارت 912 اقساطی

 

خرید قسطی سیم کارت ۰۹۱۲ برای من بهتر است 

با پرداخت کمتر از نصف مبلغ یک سیم کارت صفر و پرداخت اقساط ماهیانه زودتر از آن چیزی که فکر می‌کنید می‌توانید آن را بخرید. دیگر نیازی به ضامن و یا چک و سفته هم ندارید. به اعتبار خودتان خرید کنید و مابقی هزینه آن را به صورت ماهیانه پرداخت کنید.

 

خرید سیم کارت 0912 قسطی با چشمان بازِ باز

 

با خرید ۰۹۱۲ قسطی دیگر نگران انتخاب کد و یا رند بودن شماره نیز نباشید زیرا شرایط خرید با توافق شما و فروشنده خواهد بود و محدودیتی از این بابت نخواهید داشت.

 

سیم-کارت-0912-شما-را-خریداریم

سیم کارت 0912 شما را به قیمت خوبی خریداریم {خریدار واقعی خط ۰۹۱۲}

قبلی
چگونه-اینترنت-رایگان-برای-سیم-کارت-همراه-اول-بگیریم

چگونه اینترنت رایگان برای سیم کارت همراه اول بگیریم؟ کدهای فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول

بعدی

ثبت امتیاز :

(20 امتیاز)